نسخه چاپی

جمشیدی: تمام حساب های مالی پرسپولیس مسدود شد

وی در رابطه بااینكه چه زمانی قرار است مسایل مالی باشگاه به صورت شفاف اعلام شود، اظهار داشت: قرار است این هفته گزارش مالی داده شود و مطمئن باشید گزارش را شفاف در اختیار مردم و هواداران پرسپولیس قرار می دهیم.

به گزارش نما ، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به ایرنا گفته: با دستور اعضای هیات مدیره این باشگاه تمام حساب های باشگاه پرسپولیس مسدود شد.

محمد جمشیدی می گوید: این تصمیم در نشست شنبه (دیروز) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گرفته شد.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع این نشست مسایل مالی بود، ادامه داد: برای باشگاه حسابهای بانکی مختلفی بازشده است که درابتدای نشست، اعضای هیات مدیره دستور به مسدود کردن این حساب ها دادند.

به گفته وی، از این پس تمام حساب های باشگاه پرسپولیس فقط با امضای مدیر عامل و ذیحساب باشگاه گشوده می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دلیل بازشدن حساب های زیاد برای این باشگاه را تلاش برای مشارکت مردمی و بخش خصوصی اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پولی هم در این حساب ها باقی مانده بود، تصریح کرد: پولی زیادی در این حساب ها نبود.

پیش از این اعلام شد که محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هنگام ترک این باشگاه بالغ بر 60 میلیارد تومان بدهی باقی گذاشته است.

جمشیدی درباره دیگربحث های هیات مدیره، اظهار داشت: موضوع حامی مالی، دومین بحث ما بود که پروین دراین خصوص توضیحاتی داد و قرار شد در نشست هفته آینده هیات مدیره برنامه کامل تری ارایه دهد.

جمشیدی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود در دوره رویانیان قراردادی با یک شرکت بسته شده است و در این قرارداد حق جذب حمایت مالی و سایر کارها تا سه سال به این شرکت واگذار شده است، گفت: باید ببینیم قرارداد ما بااین شرکت به چه صورت بوده است. به طور حتم آنها نمی توانند برای سه سال تصمیم گیرنده ما باشند و این مساله اصلا با عقل جور در نمی آید.

وی تصریح کرد: در مجموع نشست این هفته هیات مدیره در خصوص مسایل مالی باشگاه بودوقرار شد مدیرمالی باشگاه گزارش دقیقی را در اختیار اعضای هیات مدیره قرار دهد.

جمشیدی درپاسخ به این سئوال که آیا تاکنون چنین موضوعی در قرارداد بازیکنی مطرح بوده که تا زمانی که مدیرعامل حضور داشته باشد بازیکن نیز با باشگاه قرارداد دارد و چنانچه مدیر عامل برود، بازیکن نیز آزادمحسوب می شود؟، گفت: این مساله را در باشگاه پرسپولیس دیدم. متاسفانه اتفاقات خوبی در باشگاه ما رخ نداده است. البته بعضی کارهای خوب هم بوده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه بعضی از قرارداد ها و مسایل حاشیه ای کنار تیم اصلا خوب نیست و همین که گروه های حسابرس و بازرس وی‍ژه وارد باشگاه شده اند اصلا زیبا نیست. باشگاه بزرگی چون پرسپولیس باید آنقدر با تدبیر مدیریت شود که بعد از جدایی مدیرعامل نیز دچار مشکل نشود.

وی ادامه داد: در اینکه در دوره رویانیان کارهای خوبی شده شکی نیست، اما اقداماتی هم بوده که باعث حضور این گروه ها در باشگاه شده و مطمئن باشید کسی آنها را به باشگاه نکشانده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص شایعات اخیر مبنی بر پرداخت رشوه از سوی این باشگاه گفت: من اصلا با وا‍ژه رشوه بیگانه هستم و این را می دانم کسی که ضعف دارد دست به چنین کاری می زند. پرسپولیس ضعفی ندارد که کسی بخواهد برای تیم بد بنویسد. این تیم بهترین هواداران را در اختیار دارد و مطمئن باشید هیچ مشکلی از این بابت ندارد.

وی در رابطه بااینکه چه زمانی قرار است مسایل مالی باشگاه به صورت شفاف اعلام شود، اظهار داشت: قرار است این هفته گزارش مالی داده شود و مطمئن باشید گزارش را شفاف در اختیار مردم و هواداران پرسپولیس قرار می دهیم.

جمشیدی درخصوص اتمام قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل، گفت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید به عشق این تیم به میدان برود. گذشته این تیم را به خوبی به یاد دارم و می دانم چه بازیکنانی پرسپولیس بدون هیچ چشم داشتی برای پرسپولیس بازی کرده اند.

وی در رابطه با اینکه دیگر این مسایل در فوتبال ایران جایی ندارد، تاکید کرد: به هر حال باید به این مساله پرداخت که فوتبال حرفه ای شده است و بازیکنان تنها شغلشان فوتبال بازی کردن است و تنها منبع درآمدش از فوتبال است و البته شاید علاقه یک مقدار جایش را به درآمد داده است.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...