نسخه چاپی

محمدمهدی اسلامی:

التقاطیون انقلابیون را بیسواد می دانند

عضوشورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت:التقاط دیگر در مقاطع پایان جنگ بروز بیشتری داشت كه با عنوان زندگی مرفهانه آمدند و زندگی علمی را برپایه لیبرال دموكراسی مطرح كردند و كسانی راكه به باورهای لیبرالیسم اعتقاد نداشتند، بیسواد می دانستند.

عضوشورای مرکزی حزب موتلفه سلامی گفت: قطعا در مبارزه اقتصادی اتکال به غیر خدا منجر به شکست می شود و تکیه بر خدا و باورهای دینی منجر به پیروزی می شود، خدا را شکر می کنیم که در کشور ما مقام معظم رهبری با یک دوراندیشی و هشیاری رصد و مراقبت می کنند واگر تفکر دلباخته به غرب بنا بود همه امور را در دست داشته باشد قطعا دستاوردهای نظام را بر باد می داد.

محمد مهدی اسلامی، عضوشورای مرکزی حزب موتلفه سلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "سراج24 "درخصوص بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه برخی سعی دارند چهره آمریکار ا به مردم بزک کرده نشان دهند، بیان داشت: دو نوع از التقاط در کنار نهضت امام خمینی همواره مشاهده می شده که برخی افراد سعی می کردند خود را همراه نهضت نشان دهند اما در واقعیت اینگونه نبوده اند، آنها چهره هایی بوده اند که خود را باسوادتر و پیشروتر معرفی می کرده اند.

مدیر موسسه مطبوعاتی شما ادامه داد: التقاط اول در مقطع مبارزه قبل از انقلاب بود که عده ای مطرح می کردند که باید علمی مبارزه کرد و رفتار مبارزان نهضت امام خمینی را غیر علمی دانسته و علم مبارزه را مارکسیسم می دانستند؛ تبلور آن التقاط در سازمان منافقین بود که پرده از نفاق آنها افتاد و توسط مردم از عرصه سیاسی کشور حذف شدند.

عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: التقاط دیگر در مقاطع پایان جنگ بروز بیشتری داشت که با عنوان زندگی مرفهانه آمدند و زندگی علمی را برپایه لیبرال دموکراسی مطرح کردند و کسانی راکه به باورهای لیبرالیسم اعتقاد نداشتند، بیسواد می دانستند. این نوع نگرش را هم در مقطع دوره سازندگی شاهد بودیم و هم امروز نیز روایت جدید ازآن را شاهدیم .

وی تاکید کرد: بنظر می رسد یکی از اصلی ترین محورهای این تفکر در آن مقطع حزب کارگزاران سازندگی بود، اما در مقطع فعلی این تفکر هنوز یک پرچم واحدی را بلند نکرده اند که بگوییم در یک حزب منسجم هستند، اما جریان مشخصی هستند که دلداده به غرب هستند.

این فعال سیاسی اذعان کرد: می بینیم قبل از سفر رئیس جمهور خواهد به داووس برخی با کروات و شمایل اعلام دلباختگی به غرب به آنجا سفر می کنند و سعی می کنند در آنجا رایزنی هایی را داشته باشند و فکر می کنند می تواند غرب را راضی کند تا تحریم های ما را تمام کنند .

اسلامی عنوان کرد: این نوع تلقی، تلقی اعتماد به غیر خدا و غیر خداوند را حلال مشکلات دانستن است. ریشه عدم توفیق اینها همین است. ما در روایاتمان نیز داریم کسیکه به غیر خدا اعتماد کند ، نوعی از شرک را دارد و به مقصد هم نمی رسد .

وی بیان داشت: این گروه باورهایشان سطحی است و بنابراین هیچگاه نمی توانستند امکان پیروزی را در نبرد محور مقاومت که با قوی ترین ارتش منطقه مبارزه کرد باور کنند. و وعده پیروزی رهبر معظم انقلاب را با دیده تردید می نگریستند .

مدیر موسسه مطبوعاتی شما تصریح کرد: این جریان در مقاطع دیگر هم این تردید را داشته اند و در این جنگ اقتصادی هم که امروز غرب علیه ایران دارد، این نگاه را باور ندارند که ما باید به ظرفیت های درونی خودمان متکی شویم و بایک قدرت درون زای برخواسته از قوت اسلامی به مبارزه بپردازیم .

اسلامی خاطرنشان کرد: شاید یکی از مشکلات ما در این مقطع این است که تولید محتوای اقتصاد اسلامی برای یک جنگ اقتصادی و مواجهه اقتصادی با دنیا را به اندازه کافی انجام نداده ایم و تفکر دلباخته به غرب با تکیه به تفکرات لیبرالی و دست پری که به لحاظ متون علمی دارند، مرتب سعی می کنند طرف مقابل خود را غیر علمی جلوه دهند .

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: قطعا در مبارزه اقتصادی اتکال به غیر خدا منجر به شکست می شود و تکیه بر خدا و باورهای دینی منجر به پیروزی می شود، خدا را شکر می کنیم که در کشور ما مقام معظم رهبری با یک دوراندیشی و هشیاری رصد و مراقبت می کنند واگر این تفکر بنا بود همه امور را در دست داشته باشد قطعا همه دستاوردهای نظام را برباد می داد آن هم به خاطر نوع تفکری که بسیار دلباخته غرب است .

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...