نسخه چاپی

افزایش سرمایه ایران ر بانك توسعه اسلامی

یك عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نظر مساعد این كمیسیون برای افزایش سرمایه ایران در بانك توسعه اسلامی خبر داد.

به گزارش نما؛ به نقل از ایسنا، غلامحسین شیری با اشاره به جلسه عصر یک‌شنبه کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه که با حضور معاون سرمایه‌گذاری‌های خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، موضوع افزایش سرمایه ایران در بانک توسعه اسلامی مطرح و تاکید شد در زمانی که کشورهای دیگر برای ارتقای جایگاه‌شان سرمایه خود را در این بانک افزایش می‌دهند، ایران هم حداقل باید جایگاه خود را حفظ کند و با افزایش سرمایه در بانک توسعه اسلامی از تسهیلات این بانک برای کارهای زیربنایی استفاده کند.
وی با اشاره به موافقت اعضای کمیسیون اقتصادی برای افزایش سرمایه ایران در بانک توسعه اسلامی گفت که تصمیم نهایی در این رابطه در صحن علنی مجلس اتخاذ خواهد شد.
نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی، چهار نفر از اعضای کمیسیون برای حضور در اتاق بازرگانی انتخاب شدند که من و آقایان صرامی، ندیمی و عاشوری، در کمیسیون انتخاب شدیم و قرار است نمایندگان در صحن علنی دو نفر را از این میان انتخاب کنند.
به گفته شیری، پورابراهیمی و محمد باقری نیز از طرف کمیسیون اقتصادی برای عضویت در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند که از میان آن‌ها یک نفر در صحن علنی مجلس انتخاب خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...