نسخه چاپی

افزایش شماره‌گذاری خودروهای خارجی

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به شماره‌گذاری ۵۵ هزار خودروی خارجی گفت: شماره گذاری خودروهای وارداتی ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش نما، سردار موسی امیری جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک الغدیر به شهروندان در مورد نقل و انتقال وکالتی هشدار داد و از آنها خواست هرچه سریعتر پلاک خودرو فروخته یا خریداری شده را تعویض کنند.

وی همچنین از شماره گذاری ۲۶ میلیون خودرو از زمان راه اندازی سیستم جدید پلاک گذاری در ایران اشاره کرد و گفت: راهنمایی و رانندگی اکنون اطلاعات جامع ۲۶ میلیون خودرو و مالکان آنها را در اختیار دارد.

امیری همچخین از مراجعه روزانه ۲۵ هزار نفر در کشور به مراکز ارایه خدماتی مرتبط با راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: این تعداد در تهران ۶۵۰۰ نفر در روز است.

وی همچنین از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در اسفند خبر داد و افزود: دهه اول ساعت کاری ۷ تا ۱۷، دهه دوم ۷ تا ۱۹، و دهه سوم ۷ تا ۲۲ خواهد بود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به کاهش ۱۸ درصدی شماره گذاری خودروهای تولید داخل در ۱۱ ماه امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد ۵۵ هزار خودرو خارجی و با افزایش ۳۸ درصدی شماره گذاری شده است.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...