نسخه چاپی

المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی كشور در سطوح مختلف

عکس خبري -المپياد علمي دانشجويي جامعه اطلاعاتي کشور در سطوح مختلف

وزیر اطلاعات گفت: اگر نوآوری، هم‌افزایی و تضارب آراء علمی وجود داشته باشد، جرقه‌های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی كشور زده خواهد شد.

به گزارش نما؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور در سطوح مختلف با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد.
این المپیاد به همت دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات و به طور همزمان در سطوح کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و دکتری در 10 مرکز آموزشی و دانشگاهی جامعه اطلاعاتی برگزار شد.
وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از یکی از این مراکز، گفت: در ایران همانند سایر کشورها، فعالیت‌های اطلاعاتی و حفاظتی انجام می‌شود و در روند این فعالیت‌ها اطلاعات، تجارب و معلومات جدیدی کسب می‌شود که با تبادل آنها امکان دستیابی به نوآوری و نوپردازی فراهم خواهد شد.
وی افزود: اگر نوآوری، هم‌افزایی و تضارب آراء علمی وجود داشته باشد، جرقه‌های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی کشور زده خواهد شد و کار اطلاعاتی دانش‌بنیان و سنجیده می‌شود.
علوی با اشاره به قرار گرفتن نیروهای اطلاعاتی در عرصه سازنده و رقابت‌های علمی، گفت: برگزاری المپیادهای علمی به جوانان جامعه اطلاعاتی فرصت شکوفایی در این عرصه را خواهد داد.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در جامعه اطلاعاتی جای المپیاد علمی خالی بود، افزود: خوشبختانه اکنون با برگزاری این المپیاد خلأ گذشته پرشد و در نظر داریم این‌گونه المپیادهای علمی به صورت سالیانه برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ابراز امیدواری کرد که ثمرات و برکات المپیادهای علمی دستگاه‌های اطلاعاتی شامل حال کشور و مردم شود.

۱۳۹۲/۱۲/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...