نسخه چاپی

یك جایگاه جدید برای جاسبی

عکس خبري -يک جايگاه جديد براي جاسبي

سومین نشست هیأت امنای دانشگاه مجازی اتحادیه دانشگاههای جهان اسلام به میزبانی بانك توسعه اسلامی و موسسه تحقیقات و آموزشهای اسلامی در شهر جده و به ریاست عبدالله جاسبی برگزار شد.


به گزارش نما به نقل از مهر، در این نشست، استادان و اعضای هیئت امنا از دانشگاه اسلامی بین المللی مالزی، القدس فلسطین، دانشگاه دولتی اقتصاد آذربایجان، دانشگاه شارجه، دانشگاه امام محمد ابن سعود، بانک توسعه اسلامی، موسسه بین‌المللی خیریه اسلامی، صندوق اتحاد پول اسلامی و دبیرخانه اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام حضور داشتند.

در نشست مذکور پس از بررسی گزارشات ارایه شده از فعالیت‌های اجرایی دانشگاه مجازی اسلامی، تصمیماتی در رابطه با توسعه فعالیت‌های این دانشگاه با همکاری بیشتر اعضا گرفته و مقرر شد مطالعات توسعه‌ای و برنامه ریزی استراتژیک این مجموعه توسط دانشگاه امام محمد ابن سعود بازبینی و جهت تایید در اختیار هیات امنا قرار گیرد تا در اجلاس بعدی این هیات بررسی و تصویب شود.

عبدالله جاسبی پس از اتمام زمان ریاستش بر دانشگاه آزاد، از سوی فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مشاور عالی این دانشگاه منصوب شد و پس از آن به عنوان مسئول نشست هیئت امنای دانشگاه مجازی اتحادیه دانشگاههای جهان اسلام فعالیت کرده است وی همچنین پس از برکناری از ریاست دانشگاه آزاد به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمد.

۱۳۹۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...