نسخه چاپی

آغاز فرایند اخذ رای از 8 صبح جمعه

عکس خبري -آغاز فرايند اخذ راي از 8 صبح جمعه

جانشین رییس ستاد انتخابات كشور از آغاز فرایند رای گیری مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه 15 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: وزارت كشور برای برگزاری این مرحله از انتخابات در 33 حوزه انتخابیه آمادگی كامل دارد

به گزارش نما، 'حسنعلی نوری' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای این مرحله از انتخابات 14 هزار و 323 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است كه در هر شعبه حدود 15 عامل اجرایی فعال هستند.

** پایان مهلت قانونی تبلیغات؛ هشت صبح پنج شنبه

جانشین رییس ستاد انتخابات كشور در ادامه یادآور شد كه تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح روز پنج شنبه 14اردیبهشت به پایان می رسد.

وی تاكید كرد: بر اساس قانون، تبلیغات از این ساعت به بعد ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

نوری با اشاره به تكاپوی نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در زمینه تبلیغات اظهارداشت: خوشبختانه تاكنون تخلف خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

** رای دهندگان كارت ملی را همراه داشته باشند

جانشین رییس ستاد انتخابات كشور گفت: رای دهندگان مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی (15 اردیبهشت) برای تسریع در روند اخذ رای در روز رای گیری علاوه بر شناسنامه، كارت ملی خود را همراه داشته باشند.

نوری با اشاره به آخرین تمهیدات درنظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات رایانه ای افزود: آموزش كاربران و مردم در حوزه های انتخابیه كه انتخابات در آنجا به صورت رایانه ای برگزار می شود در حال انجام است.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور تعیین تكلیف 65 كرسی باقیمانده بهارستان 15 اردیبهشت ماه در 33 حوزه انتخابیه برگزار می شود.

در نخستین مرحله انتخابات (12 اسفند 90)، 225 منتخب مردم در مجلس نهم از مجموع 290 عضو بهارستان شناخته شدند.

۱۳۹۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...