نسخه چاپی

ننگ فتنه 88 از پیشانی فتنه‌گران پاك نمی‌شود

ننگ فتنه 88 هرگز از پیشانی فتنه‌گران پاك نخواهد شد و هر تلاشی در این زمینه بیهوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ننگ فتنه 88 هرگز از پیشانی فتنه‌گران پاک نخواهد شد و هر تلاشی در این زمینه بیهوده است.

سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در جمع شمار زیادی از بسیجیان و پاسداران استان سمنان با اشاره به اهمیت بصیرت‏افزایی و دشمن شناسی در برهه کنونی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم؛ دشمنی که بر اساس اسناد موجود، حمایت 54 کشور را پشت سر خود داشت.

وی اظهار کرد: واژه «اعتدال» باید به گونه‌ای شفاف و صحیح و همان‌گونه که هست معنا شود؛ یعنی با دوستان مروت و با دشمنان مدارا باید داشت.

فتنه 88 خیانت به اصل اسلام، پیامبر(ص) و کربلا بود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: مبادا بر عکس عمل کنیم و با دشمنان مروت داشته و با دوستان مدارا کنیم؛ البته که مردم ما آگاه، عاقل و هوشیار هستند و مسائل را به دقت تجزیه و تحلیل می‌کنند.

آبنوش تأکید کرد: دشمنان بدانند هرگاه فتنه شتر سرخ مو از تاریخ اسلام پاک شود، فتنه 88 هم از پیشانی فتنه‌گران پاک خواهد شد.

وی اضافه کرد: ذهن تاریخ فتنه‌هایی امثال فتنه جمل را فراموش نخواهد کرد؛ چرا که اجحاف بزرگی بود و فتنه 88 هم دقیقاً خیانت به اصل اسلام، پیامبر(ص) و کربلا بود و مقابله با این فتنه نشان‌دهنده بصیرت مردم است.

باید از بصر عبور کرد و به بصیرت رسید

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: هر انسانی در بُعد معرفتی باید عمق پیدا کند و اعضای حلقه‏های صالحین باید از بصر عبور کنند و به بصیرت برسند.

وی عنوان داشت: باید مزین به تربیت الهی و انسانی شویم و در هر مکان و هر شأن و جایگاهی باید به معنای واقعی تربیت برسیم.

آبنوش در پایان بیان کرد: در هر رشته‏ای و فنی که هستیم، باید مهارت کامل را پیدا کرده و با مهارت اساسی کار را کامل کنیم؛ چرا که بسیجی کار ناقص و نیمه تمام نمی‌کند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...