نسخه چاپی

ایپك شكست خورده، مخالف گفتگوست

افخم افزود: لابی صهیونیست پس از شكست خوردن در جلوگیری از آغاز گفتگوهای دیپلماتیك در موضوع هسته ای، اكنون به صراحت اعلام كرده پیگیر نابود كردن مذاكرات جاری است. «دولت آمریكا از طریق توقف جنگ افروزی و تروریسم دولتی، مشكلات خاورمیانه را واقعی حل كند.»

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خانم مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به تازه ترین ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، آن را ادعای ناشیانه و سناریوپردازی پر از ابهام و دروغ خواند که فقط اذهان بیمار، توان سر هم کردن آنها را دارند.

افخم، به همزمانی این تبلیغات گسترده با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و برگزاری اجلاس سالانه آیپک که مهم ترین دستور کار آن، انحراف توجه از مسئله اصلی خاورمیانه و جلب توجه به مشکلات ساختگی و جعلی است، اشاره کرد و گفت: پارسال نیز این لابی شکست خورده، در جریان اجلاس سالانه خود، تلاش گسترده و برنامه ریزی شده ای برای تحمیل سیاست های خود بر ملت آمریکا و کنگره آن کشور صورت داده و به صراحت با هرگونه گفتگوی دیپلماتیک مخالفت کرده بود.


سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: لابی مذکور پس از شکست خوردن در جلوگیری از آغاز گفتگوهای دیپلماتیک در موضوع هسته ای، اکنون به صراحت اعلام کرده است پیگیر نابود کردن مذاکرات جاری و منحرف ساختن آن است.


افخم، از دولت آمریکا خواست به جای توجه به تولیدات جعلی و مداوم دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و همراهی با آن در متهم کردن ایران و استفاده از الفاظ و لحن غیر دیپلماتیک و فرافکنی مشکلات خاورمیانه، به حل واقعی مسئله اصلی منطقه از طریق توقف جنگ افروزی، تروریسم دولتی، و اقدامات غیر انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین بپردازد .


رژیم صهیونیستی به تازگی مدعی شده بود که یک کشتی حامل سلاح های ایران را در مسیر منتهی به غزه، توقیف کرده است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...