نسخه چاپی

"اشتون" امشب به تهران می‌آید

عکس خبري - "اشتون" امشب به تهران مي‌آيد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امشب به منظور دیدار و گفتگو با مقامات كشورمان وارد تهران می‌شود.

به گزارش نما ، "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امشب (شنبه) در پاسخ به دعوت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان وارد تهران می‌شود.
اشتون در حالی به تهران عزیمت خواهد کرد که "هلگا اشمیت" و "مایکل مان" معاون و سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اشتون را در این سفر همراهی می‌کنند.
پیش از این"مرضیه افخم" سخنگوی دستگاه دیپلماسی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد انتشار اخباری پیرامون سفر "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: از کاترین اشتون برای سفر به ایران دعوت به عمل آمده و وی نیز از این دعوت و انجام سفر در اولین زمان مناسب استقبال کردند.
این سفر که در پاسخ به دعوت "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان صورت می‌گیرد، نخستین سفر اشتون به تهران در این سمت تلقی می‌شود
وی قرار است روز یکشنبه با "دکتر حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران و همچنین "محمدجواد ظریف" همتای ایرانی‌اش دیدار و گفتگو کند.
شایان ذکر است اشتون در سفرش به ایران، روز دوشنبه نیز به اصفهان می‌رود و بازدیدی از این شهر خواهد داشت.
این در حالی است که "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ و پس از دیدار با "محمدجواد ظریف" از انجام سفر خود به کشورمان در زمان مناسب خبر داد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...