نسخه چاپی

جزئیات مذاكرات كارشناسی از زبان"عراقچی"

عراقچی افزود: در این جلسه مباحث و كلیات میان كار‌شناسان مطرح شده، البته در خصوص جزئیات فنی نیز بحث شده است، اما تصمیم‌گیری خاصی صورت نگرفته است

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو تیم هسته‌ای کشورمان آخرین جزئیات مذاکرات کارشناسی ایران 1+5 را تشریح کرد.
"سیدعباس عراقچی" پیرامون مذاکرات کار‌شناسی هفته گذشته اظهار داشت: همانطور که "حمید بعیدی‌نژاد" رئیس هیئت ایرانی در مذاکرات کارشناسی با 1+5 پیش از این اعلام کرد، نتیجه مباحث مطرح شده به مدیران منتقل می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در این گفتگوها کارشناسان وارد جزئیات شده‎اند یا خیر؟ گفت: موضوعات به صورت کلی در جلسه مطرح شده و کارشناسان وارد جزئیات و تصمیم‌گیری نشدند.
عراقچی افزود: در این جلسه مباحث و کلیات میان کار‌شناسان مطرح شده، البته در خصوص جزئیات فنی نیز بحث شده است، اما تصمیم‌گیری خاصی صورت نگرفته است.
عضو تیم هسته‌ای کشورمان ادامه داد: تمام این مباحث به جلسه مدیران منتقل می‌شود و در آنجا اگر تصمیم گیری لازم باشد، صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به مباحث مطرح شده در مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 خاطرنشان کرد: در مذاکرات کارشناسی از موضوعات هسته‌ای، بحث غنی‌سازی و مسئله اراک و همچنین مسئله همکاری‌های صلح آمیز هسته‌ای با ایران مطرح شد و به هیچ عنوان مسئله نظامی در این گفتگوها مطرح نشد.
گفتنی است؛ پیش از این "حمید بعیدی‌نژاد" مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و رئیس هیئت ایرانی در مذاکرات کارشناسی با 1+5، روند گفتگوها را خوب و سازنده ارزیابی کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...