نسخه چاپی

آخرین جلسه مجمع تشخیص در سال ۹۲ چگونه برگزار شد؟

عکس خبري -آخرين جلسه مجمع تشخيص در سال ?? چگونه برگزار شد؟

آخرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۲ با حضور رئیس‌جمهور و احمدی‌نژاد و بدون حضور رؤسای قوای مقننه و قضائیه برگزار شد.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، محمد هاشمی رفسنجانی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در جلسه امروز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه حضور داشت.
وی افزود: در این جلسه رؤسای قوای مقننه و قضاییه حضور نداشتند.
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصاحت نظام در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان حضور یافت یا خیر، خاطر نشان کرد: اکثر اعضای مجمع در این جلسه حضور داشتند.
رضا سلیمانی مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در گفت‌وگوی دیگری با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت که رئیس‌ مجلس به دلیل سفر به کشورهای آفریقایی نتوانست در نشست امروز مجمع حضور یابد اما رئیس‌جمهور در جلسه حضور داشت.
وی افزود: در جلسه امروز محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق حضور داشت اما رئیس دستگاه قضا، غایب جلسه بود.
مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص تصریح کرد: در این نشست، دو موضوع اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان بررسی و مجمع درباره آن تصمیم گرفت.
سلیمانی ادامه داد: آخرین جلسه مجمع تشخیص در سال جاری، امروز برگزار شد و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه از حضور فعال تمامی اعضا در جلسات تشکر و قدردانی کرده و همچنین از حضور فعال دولت در جلسات نیز تشکر کرد.
به گفته وی، جلسه آتی مجمع تشخیص در سال آینده برگزار خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...