نسخه چاپی

توس:

لیگ ایتالیا سخت‌ترین لیگ دنیاست

كارلوس توس با اعلام این كه یوونتوس فصل آینده به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست، لیگ ایتالیا را سخت‌ترین لیگ فوتبال جهان توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: کارلوس توس با اعلام این که یوونتوس فصل آینده به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست، لیگ ایتالیا را سخت‌ترین لیگ فوتبال جهان توصیف کرد.

کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که به اردوی تیم ملی کشورش دعوت نمی‌شود با زدن 15 گل در صدر جدول گلزنان لیگ ایتالیا قرار دارد و توانسته تیمش را در آستانه قهرمانی در لیگ ایتالیا قرار دهد.

او در گفت‌وگو با سایت باشگاه یوونتوس درباره سطح لیگ ایتالیا گفت: من در کشورهای زیادی بازی کرده‌ام و به نظرم لیگ ایتالیا، سخت‌ترین لیگ فوتبال جهان است. فشار زیادی در هر بازی وجود دارد و باعث شده این لیگ از لحاظ تاکتیکی سخت‌ترین لیگ فوتبال جهان باشد.

مهاجم آرژانتینی درباره شرایط تیمش نیز گفت: تیم ما در این فصل توانست در لیگ قدرت خودش را نشان دهد. نشان دادیم وقتی متحد باشیم می‌توانیم کارهای سختی را انجام دهیم. یوونتوس باشگاه بزرگی است و همه از ما انتظار دارند که بتوانیم به پیروزی برسیم و قهرمان شویم.

توس درباره حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی من است. نه تنها من، بلکه بقیه بازیکنان و هواداران نیز آرزو دارند یوونتوس به قهرمانی در اروپا برسد. فصل آینده بدون هیچ فشاری پا به لیگ قهرمانان اروپا خواهیم گذاشت. می‌دانیم که قهرمانی در اروپا سخت خواهد بود، اما تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به این مهم دست یابیم.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در پایان گفت: پوشیدن پیراهن شماره "10" که متعلق به آلکس دلپیرو بوده برای من افتخار است. وقتی این پیراهن را پوشیدم، احساس شوق کردم. هر وقت توپ به من می‌رسد به خودم می گویم که باید این توپ را به گل تبدیل کنم، زیرا پیراهن شماره "10" را به تن کرده‌ام.

توس آرژانتینی در پایان درباره علت دعوت نشدنش به تیم ملی آرژانتین گفت: این نظر سرمربی است و نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبتی کنم، زیرا سرمربی باید در مورد دعوت نشدنم به تیم ملی صحبت کند.

یوونتوس صدرنشین سری A ایتالیا فردا در هفته‌ بیست و هفتم در خانه از تیم فیورنتینا پذیرایی خواهد کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...