نسخه چاپی

هتك حرمت زن اندونزیایی توسط پنج پسر جوان

چندی قبل یك زن تبعه اندونزی با مراجعه به پلیس آگاهی به طرح شكایت از پنج پسر جوان پرداخت.

به گزارش نما به نقل از جام جم، سه پسر جوان که متهم هستند پس از ربودن زن تبعه اندونزی او را مورد آزار اذیت قرار داده اند، روز سه شنبه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‎شوند.


چندی قبل یک زن تبعه اندونزی با مراجعه به پلیس آگاهی با طرح شکایتی گفت: پنج پسر جوان به بهانه پیدا کردن کار مرا به یک روستا در حوالی تهران برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.



وی در ادامه شکایتش افزود: چند سال قبل به تهران آمدم و به عنوان کارگر در خانه‎ها مشغول کار بودم پس از مدتها کار کردن، بیکار شده و در جستجوی کار بودم که با پسر جوانی آشنا شدم او مدعی بود می تواند کاری برایم پیدا کند به همین خاطر مرا به حاشیه تهران برده و با همدستی چهار پسر جوان مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این شکایت تیمی از ماموران، تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و سه تن از متهمان را دستگیر کردند.



متهمان در بازجویی‎ها با رد آزار و اذیت زن تبعه اندونزی مدعی شدند موضوع تجاوز صحت ندارد و آنها فقط شاکی را برای کار به یک روستا در حاشیه تهران برده بودند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قرار است روز سه شنبه متهمان پای میز محاکمه قرار بگیرند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...