نسخه چاپی

ماموریت ویژه نتانیاهو به اشتون در تهران!

عکس خبري -ماموريت ويژه نتانياهو به اشتون در تهران!

دلایل قانع كننده در مورد مسئولیت ایران در ارسال كشتی به غزه را ارائه خواهیم داد.

به گزاش نما ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را مورد حمله قرار داد.
خشم نتانیاهو از کاترین اشتون بدین سبب بوده است که سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یک روز بعد از اتفاقی بوده است که به ادعای صهیونیست ها یک کشتی حامل موشک های ایرانی به مقصد غزه در آب های دریای سرخ توسط رژیم صهیونیستی توقیف شده است.
روزنامه اسراییلی جروزالم پست (The Jerusalem Post) در این باره گزارش داد که نتانیاهو در نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی با ادعای توقیف کشتی حامل موشک های ایرانی گفته است: «هدف از توقیف کشتی حامل اسلحه نمایان کردن چهره واقعی ایران است. این را می گویم تا توجه خانم اشتون را به این نکته جلب کنم.»
در همین رابطه روزنامه صهیونیستی هاآرتص (Haaretz) نیز امروز در واکنش به سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران گزارش داد که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وی درخواست ویژه ای در سفر به ایران و دیدار با مسئولان عالی رتبه جمهوری اسلامی در تهران داشته است.
بنا بر این گزارش، بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در اظهاراتی با انتقاد از سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران اضافه کرده است: «اشتون در جریان سفر به تهران موضوع ارسال سلاح ایران به غزه را مطرح کند.»
وی از اشتون خواست حال که در تهران است و با رهبران ایران دیدار می کند از آنان درباره کشتی که نیروی دریایی اسرائیل در دریای سرخ و در مسیر ارسال به گروه حماس ضبط و مصادره کرده اند سوال کند.
او در ادامه مدعی شد: دلایل قانع کننده در مورد مسئولیت ایران در ارسال کشتی به غزه را ارائه خواهیم داد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...