نسخه چاپی

هاشمی حمایت از فتنه گران را تایید كرد

عکس خبري -هاشمي حمايت از فتنه گران را تاييد کرد

مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای كشور درباره سخناناخیر هاشمی گفت: تاسف آور است اینكه نظام مقتدر جمهوری اسلامی با رژیم منحوس پهلوی مقایسه شود این باعث می شود كه جریان دانشجویی برای آقای هاشمی متاسف باشد.

به گزارش نما ، به نقل از دانشجو، محمد رضا کردلو، مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای کشور، درباره سخنان هاشمی که حمایت قاطع از سخنانش در نماز جمعه 26 تیر 88 در حمایت از فتنه گران را تایید کرده و گفته است «من حرف هایم را در همان نماز جمعه 26 تیر 88 گفتم و هنوز هم به آنها معتقدم» گفت: موضع دانشجویان نیز نسبت به آقای هاشمی همان مواضعی است که بعد از 26 تیر نسبت به وی اعلام کردند آقای هاشمی در آن سخنرانی و خطاب به فتنه گران گفتند:«من که از شما بهتر می گویم». دانشجویان این لبیک آقای هاشمی به اغتشاشگران را همان موقع شنیدند و علیه آن موضع گرفتند.
وی در ادامه افزود: چیزی غیر از این هم از جریان دانشجویی نمی توان انتظار داشت متاسفانه آقای هاشمی اخیرا حرفهایی می زنند که سراسر مایه تعجب است از دفاع ایشان از آزادی بیان گرفته تا تحریف تاریخ و توضیح درباره اساسنامه دانشگاه آزاد و مقایسه نظام جمهوری اسلامی با رژیم شاهنشاهی و در موضوع آزادی بیان که صحبتها شبیه لطیفه است.
مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای کشور خاطر نشان کرد: کسانی هستند که در روزگار ریاست وی دارای روزنامه بودند و یا دانشجو بودند و با آنها به خاطر یک انتقاد ساده به شدت برخورد می شده است. "شعار مرگ بر مخالف هاشمی" از یاد ملت فراموش نمی شود.اصلا مگر خاتمی با شعار آزادی و در انتقاد به فضای حاکمی که در زمان هاشمی به وجود آورده بود، رای نیاورد. مگر یکی از شعار های خاتمی آزادی منتقدان نبود. منتقدان در زمان چه کسی آزاد نبودند که این حرفها توسط خاتمی زده می شد معلوم است که این سخنان توسط هاشمی بیان می شود.
کردلو در پیان گفت: درباره دانشگاه آزاد هم ما نمرده ایم و هستیم که گواهی بدهیم جاسبی در دوران مدیریتشان با دانشجویان چگونه برخورد می کردند. از همین انجمن اسلامی دانشجویان عده ای توسط نیروهای وی ضرب و شتم شدند، سرکوب شدند و اتفاقات دیگری که افتاد. تاسف آور است اینکه نظام مقتدر جمهوری اسلامی با رژیم منحوس پهلوی مقایسه شود. آقای هاشمی اخیرا مدیریت حضرت امام را هم زیر سوال بردند و از تندروی ها در ابتدای انقلاب سخن گفتند که جریان دانشجویی برای آقای هاشمی متاسف است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...