نسخه چاپی

چه كسی پاسخگو خواهد بود؟

عکس خبري -چه کسي پاسخگو خواهد بود؟

رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به دیدار اخیر اشتون با فعالان فتنه در ایران گفت: دستگاه دیپلماسی كشور و هم دستگاه اطلاعاتی بایستی پاسخگو باشد و ما این دیدار را به شدت محكوم می‌كنیم.

به گزارش نما ، "محمدرضا باهنر" در نشست خبری که صبح امروز پنج‌شنبه 22 اسفند در محل جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول سال جدید اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه جانبه مسئولان و مساعدت ملت غیور و صبور ایران دولت بتواند قدم‌های محکمی را در جهت حل مشکلات موجود بردارد و با استناد به رهنمودهای جدید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بتوانیم بازهم یک حرکت جدی رو به جلو داشته باشیم.
رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به مناسبت بیستم اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا ادامه داد: ما هرچه داریم از انقلاب، نظام، اقتدار و پیشرفت‌هایمان مدیون خون شهدا بوده و باید این دین را همواره داشته باشیم و طوری قدم برداریم که روح شهدای بزرگوار و در راس آن امام (ره) راضی باشد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرابت سال 93 با ایام فاطمیه افزود: بایستی حرمت این روزها حفظ شود و طوری عمل کنیم که هتک حرمتی اتفاق نیافتد بایستی ضمن بزرگداشت این ایام مواظبت کنیم که خدایی ناکرده حرف و کرداری نداشته باشیم که باعث تفرقه میان مسلمانان شود چراکه حرمت اهل بیت(ع) با توهین کردن فرق دیگر ملازم نیست.
باهنر ضمن اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت که در 29 اسفند واقع شده است افزود: این روز روز بزرگی است که بخشی از چنبره‌های استکبار جهانی که دور ایران زده شده بود را پاره کرد و از بین برد و آغازی شد برای استقلال اقتصادی کشور در رابطه با مسائل نفت.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه نشست در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه اخیرا رئیس اتحادیه اروپا به کشورمان سفر کرد و دیدارهایی فراتر از چارچوب دیپلماتیک انجام داد چرا این روند از سوی اروپا ادامه پیدا کرده ارزیابی شما چیست گفت: فضای باز سیاسی کشورمان جزء شعار دولت یازدهم بود و قرار بود در این مسیر حرکت بکند ضمن اینکه سیاست راهبردی مقام معظم رهبری در جریان سیاست هسته‌ای راهبردی همان نرمش قهرمانانه بود.
وی ادامه داد: این واژه مفاهیم خوبی دارد و معنای خود را نیز در بر می‌گیرد که تمام اصول از تمام جهات بایستی حفظ شود فضای باز سیاسی ولنگاری نیست بی دروازه و بی در بودن کشور نیست.
باهنر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ارزش‌هایی دارد که همواره بر آن ارزش‌ها پا فشرده و پا خواهد فشرد تصریح کرد: ما معتقدیم اگر پیشرفتی کسب کرده‌ایم و داریم مدیون پافشاری و اصرار بر ارزش‌هایمان است.
باهنر دیدار اخیر کاترین اشتون را با فعالان فتنه به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: متاسفانه هم در سفر پیشین وزرای خارجه اروپا و هم سفر اخیر اشتون به ایران تکرار شد که حتما اتفاق مظمومی است و معتقدم هم دستگاه دیپلماسی کشور و هم دستگاه اطلاعاتی بایستی پاسخگو باشد.
باهنر افزود: متاسفانه بحث‌هایی در محافل است که اصولا سفر اشتون به ایران با این شرط بوده؛ من این بحث‌ها را تایید یا رد نمی‌کنم اما وزارت خارجه بایستی نسبت به این مسئله پاسخگو باشد اگر بگوید مطلع بودم و این اتفاق رخ داد خطاکار است و اگر اطلاع نداشته باشد بایستی پیگیری کند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بدون در و دروازه نیست تاکید کرد: اگر آقایان مسئول عرضه ندارند سیاست راهبردی را مواظبت کند بایستی یک فکر دیگری کرد.
مجلس شورای اسلامی حتما این موضوع را پیگیری می‌کند و نتیجه بحث‌ها را به سمع و نظر مردم خواهد رساند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: این دیدار به حالت آنها در سیاست داخلی کشور ما است اگر بحث رابطه و مذاکره داریم و از مذاکرات برد- برد صحبت می‌کنیم این نوع رفتار این مسیر را مخدوش می‌کند و مسیر مذاکرات را می‌بندد هم آنها و هم مقامات ما بایستی مواظبت کنند.
خبر در حال تکمیل است...

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...