نسخه چاپی

تقسیم كشور به ۸ منطقه از سوی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات مجلس

عکس خبري -تقسيم کشور به ? منطقه از سوي حزب مردم‌سالاري براي انتخابات مجلس

عضو شورای مركزی حزب مردم‌سالاری گفت: پیرامون انتخابات مجلس دهم ۸ نشست در ۸ منطقه برگزار می‌كنیم، چرا كه كشور را به ۸ منطقه تقسیم‌بندی كردیم.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، میرزا بابا مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه بحث انتخابات مجلس در جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش بررسی شد، گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد پیرامون انتخابات مجلس دهم 8 نشست در 8 منطقه برگزار کنیم، چرا که کشور را به 8 منطقه تقسیم‌بندی کردیم و بنا داریم در هرمنطقه همایش‌های انتخاباتی تشکیل دهیم.
وی افزود: برنامه‌های سال آینده حزب مردم‌سالاری نیز در جلسه شورای مرکزی به تصویب رسید و ما در سال 93 برنامه خود را پیش‌رو داریم.
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری مهمترین برنامه‌های حزب متبوعش در سال آینده را برگزاری نشست‌های انتخاباتی و تقسیم کشور به 8 منطقه عنوان کرد و گفت: انشاءالله در سال آینده در هر کدام از این مناطق برنامه‌های خود را برگزار خواهیم کرد.
وی درباره اینکه آیا خانه احزاب در سال آینده احیا خواهد شد؟ گفت: بنده نسبت به فعالیت مجدد این خانه بسیار خوش بین هستم و به نظرم در بهار سال 93 خانه احزاب شکل خواهد گرفت و حزب مردم‌سالاری هم از فعالیت مجدد این خانه حمایت خواهد کرد و برای بازگشایی آن پیش قدم خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...