نسخه چاپی

حق غنی‌سازی همیشگی حواهدماند

معاون اول رئیس جمهور در كرمان با تاكید بر اینكه دولت از حق غنی‌سازی ملت ایران دفاع می‌كند، گفت: بدون شك این حق غنی‌سازی را برای كشور همیشگی و پابرجا خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در نشستی مشترک با استاندار کرمان و تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات کرمان، اظهار کرد: اروپایی‌هایی که پیش از این گفته بودند مدیرانشان از سطح مدیرکل به بالا نباید با مدیران ایران دیدار و گفت‌وگو کنند، امروز روسای جمهور این کشورها برای ملاقات با رئیس‌جمهور کشورمان در نوبت و صف ایستاده‌اند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز در فضای بین‌المللی همه چیز به نفع ایران است، افزود: خوشبختانه دولت در عرصه روابط خارجه به نحوی وارد عمل شد که کشورهای قدرتمند متوجه شدند با دولت و ملت ایران نمی‌توانند با زبان زور حرف بزنند و مجبور هستند پای میز مذاکره بیایند.

جهانگیری با بیان اینکه دشمنان منطق و استدلالی از مسئولان ایران شنیدند که اگر پای میز مذاکره نمی‌آمدند پژواک سنگینی به آنها بازمی‌گشت، تصریح کرد: در حال حاضر فضای بین‌المللی به سود ایران و به سمت خوبی پیش می‌رود.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت از حق غنی‌سازی ملت ایران دفاع می‌کند، گفت: بدون شک این حق غنی‌سازی را برای کشور همیشگی و پابرجا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بساط ظالمانه تحریم برچیده شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تحریم‌ها شکاف برداشته و ستون‌های محاصره اقتصادی شکسته شده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه کشورها برای ارتباط با ایران در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند، یادآور شد: خوشبختانه در عرصه روابط بین‌الملل بسیار موفق عمل کرده‌ایم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...