نسخه چاپی

مدیریت جهادی با مدیریت اداری تفاوت دارد

عکس خبري -مديريت جهادي با مديريت اداري تفاوت دارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم و مسئولان باید در زمینه فرهنگ و اقتصاد حداكثر توان و فعالیت را داشته باشند و هماهنگ با یكدیگر عمل كنند تا سرعت پیشرفت بیشتر شود.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به شعار سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: زیربنای رشد هر ملتی را فرهنگ تشکیل می‌دهد، بر همین اساس ملت باید با فهم و شعور فراوان در گام نخست خود را بشناسند.
وی خاطرنشان کرد: هر فردی باید وظایف شخصی و اجتماعی، حیله‌ها و نقشه‌های دشمن را بشناسند، بنابراین همه افراد باید در زمینه شناسایی نظام فرهنگی تلاش کنند زیرا این نظام دارای پایه و اساس محکم است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: به عنوان مثال اگر ساختمانی پایه آن محکم باشد، دیواره و سقف آن با استحکام احداث می‌شود و اگر پایه سست باشد، ساختمانی سست احداث خواهد.
وی یادآور شد: مردم و مسئولان باید در زمینه فرهنگ و اقتصاد حداکثر توان و فعالیت را داشته باشند و هماهنگ با یکدیگر عمل کنند تا سرعت پیشرفت بیشتر شود.
ممدوحی با اشاره به تعبیر مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی با مدیریت اداری تفاوت دارد و با آن قابل مقایسه نیست بنابراین باید حرکت جهادی صورت گیرد تا کارها پیشرفت کند.
وی یادآور شد: از سوی مسئولان قول و وعده‌های مساعدی در زمینه فعالیت اقتصادی و فرهنگی داده شده و تنها در صورتی که به آن وعده‌ها عمل شود، مفید و خوب خواهد بود ولی تاکنون چیزی مشاهده نشده است.

۱۳۹۳/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...