نسخه چاپی

تنها خودروی نجات تیپ یك در هلال احمر استان تهران رونمایی شد

عکس خبري -تنها خودروي نجات تيپ يک در هلال احمر استان تهران رونمايي شد

تنها خودروی نجات تیپ یك در هلال احمر استان تهران با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزكوه در مجلس به طور رسمی رونمایی شد.

به گزارش نما ، صبح امروز نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید، از تنها خودروی نجات تیپ یک استان تهران به طور رسمی رونمایی شد.
حمید فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در این مراسم اظهار داشت: این خودرو تنها خودروی نجات تیپ یک استان تهران محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: در آذر ماه سال گذشته بود که به همت مدیران و مسئولان سازمان امداد و نجات و هلال احمر استان تهران، یک دستگاه خودروی نجات تیپ یک به شهرستان دماوند اختصاص پیدا کرد.
فرهادی گفت: این خودرو تمام تجهیزات نجات را به طور کامل در خود جای داده و همچنین از تجهیزات اطفای حریق برخوردار است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: مفتخر بودیم در ایام نوروز میزبان نماینده مردم دماوند و فیروزکوهدر مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی باشیم و به لطف پروردگار، از این خودرو به طور رسمی رونمایی شد.
فرهادی اظهار داشت: به دلیل حساسیت بالای محور هراز، این خودرو را در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای آبعلی مستقر کردیم تا بتوانیم در مواقع وقوع حوادث به ویژه سوانح جاده‌ای خدمات ارزنده‌تری به مردم ارائه دهیم.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند همچنین از تمام مردم و مسافران درخواست کرد تا در موقع حادثه با شماره تلفن 112 (مرکز اضطراری جمعیت هلال احمر) تماس یگیرند تا نزدیک‌ترین پایگاه امداد جاده‌ای به یاریشان برسد.

۱۳۹۳/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...