نسخه چاپی

فردا؛

همایش مرهم داغ‌های حضرت زهرا (س) در سامان برگزار می‌شود

عکس خبري -همايش مرهم داغ‌هاي حضرت زهرا (س) در سامان برگزار مي‌شود

امام جمعه سامان گفت: فردا به مناسبت گرامی داشت روز 12 فروردین و در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) همایش مرهم داغ‌های زهرا (س) در شهر سامان برگزار می‌شود.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام احمد میردامادی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامی داشت روز 12 فروردین در شهرستان سامان اظهار کرد: روز 12 فروردین روز همبستگی مردم ایران است و در این روز همه اقشار در کنار یکدیگر با رای 98.2 درصدی خود به همگان ثابت کردند اسلام ناب محمدی را می‌خواهند.
وی افزود: مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی با حضور در پای صندوق رای به نمایش گذاشتند.
میردامادی از برگزاری همایش مرهم داغ‌های زهرا (س) در شهر سامان خبر داد و خاطر نشان کرد: فردا با حضور مردم مومن و معتقد شهرستان سامان و مسافران و گردشگرانی که به این شهرستان تشریف فرما شده‌اند و همزمان با روز تاریخ‌ساز 12 فروردین مراسمی با عطر و بوی فاطمی برگزار خواهد شد.
امام جمعه شهر سامان به برنامه ریزی برای برگزاری 30 برنامه فرهنگی در ایام شهادت دخت گران قدر رسول الله در شهرستان سامان اشاره کرد و اذعان داشت: در دهه دوم فاطمیه هر شب در تمام مساجد و حسینیه‌های این شهرستان مراسم عزاداری و روضه خوانی برپاست.

۱۳۹۳/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...