نسخه چاپی

پدر شهید خلیلی:فرزندم دوستدار ولایت بود

پدر طلبه شهید علی خلیلی گفت: فرزندم دوستدار امامان معصوم(ع) و ولایت بود و آرزوی شهادت داشت.

به گزارش نما ، وی پنجشنبه شب پس از مراسم گرامیداشت خاطره فرزندش در گلپایگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فرزندش برای پیشگیری از منکر به درجه رفیع شهادت نایل شد، بر اجرایی شدن کامل فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دینی تاکید کرد.
همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم بزرگداشت طلبه بسیجی ˈعلی خلیلیˈ شهید امر به معروف و نهی از منکر، در حسینیه امامزاده سید السادات گلپایگان برگزار شد.
در این آیین که پدر شهید خلیلی، امام جمعه، جمعی از خانواده معظم شهدا، طلاب وروحانیون، مسوولان و قشرهای مردم شهرستان گلپایگان حضور داشتند، یاد و خاطره آن شهید والامقام گرامی دشته شد.
حجت الاسلام محمد مهدی زارعی از استادان حوزه علمیه در این مراسم، با تسلیت شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شهید خلیلی به عنوان نمادی برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به جامعه معرفی شد.
وی با اشاره به اینکه شهدا با ایمان به خدا برای حفظ و گسترش احکام الهی جان خود را اهدا کردند، افزود: امروز همه موظفیم فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.
حجت الاسلام زارعی با اشاره به برخی از معضلات فرهنگی و آثار بد گناه در جامعه دینی، بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی ازمنکر به عنوان یک واجب الهی از سوی همگان تاکید کرد.
این استاد حوزه در بخش دیگر سخنانش به بیان سیره و زندگانی حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: این بانوی بزرگ اسلام شهیده راه ولایت و امر به معروف بود و همه باید با تاسی به ایشان زندگی خود و جامعه را بیمه کنیم.
در این مراسم همچنین نامه شهید ˈعلی خلیلیˈ به رهبر معظم انقلاب قرائت و مداحان اهل بیت( ع) در سوگ حضرت زهرا (س) و شهدا به مرثیه سرایی پرداختند.
همچنین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین های سوگواری و عزاداری در مساجد، حسینیه ها ، امامزادگان شهرستان گلپایگان برگزار شد.
شهرستان گلپایگان در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان واقع است.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...