نسخه چاپی

مجلس برای تعامل با دولت مصمم است

عکس خبري -مجلس براي تعامل با دولت مصمم است

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای تعامل با دولت مصمم است.

به گزارش نما ، به نقل از فارس ،اسماعیل کوثری با بیان اینکه اقتصاد دارای جایگاه بسیار مهمی در جامعه است، افزود: وقتی فردی شکمش گرسنه باشد دین و ایمان درستی هم ندارد. بنابراین به اهمیت جایگاه اقتصاد در جامعه پی می‌بریم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید برای اقتصاد هدف و آرمانی مشخص شود و اگر این امر رخ ندهد ای نخود یک بی‌ارزشی است و بنابراین فرهنگ هم یک مسئله بسیار مهم‌تر از اقتصاد است زیرا فرهنگ به اقتصاد جایگاه و مفهوم می‌دهد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فرهنگ در اصل به اقتصاد، هدف و جایگاه می‌دهد و با آن است که اقتصاد معنا پیدا می‌کند.
کوثری با اشاره به اینکه اقتصاد بدون فرهنگ لیبرالیسم است، گفت: در نظام غرب فقط به سود و سرمایه نگاه می‌کنند و همواره به دنبال لیبرالیسم هستند اما در مکتب اسلام و نظام انقلاب اسلامی فرهنگ در راس است و اقتصاد را هدفمند می‌کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزم ملی در اصل همان اقتصاد مقاومتی است، گفت: با حرکت داخلی مردم و مسئولان است که می‌توان اقتصاد را هدفدار کرد و این امر جز با سعی و کوشش محقق نمی‌شود.
عضو جمعیت ایثارگران بیان داشت: جهاد تنها در میدان رزم نیست بلکه جهاد در فرهنگ، سیاست، اقتصاد و ... نیز وجود دارد. اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند به هدف والای خود برسد.
نماینده مردم تهران تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: مسئله اقتصاد و فرهنگ را دولت، مجلس و قوه قضائیه باید طی یک برنامه دقیق و مشخص بتوانند اجرایی کنند و به آن هدفی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب اسلام است، برسند.
کوثری بیان داشت: بعضی از نماینده‌ها مانند کسانی که در بعد فرهنگ و اقتصاد تخصص دارند، مسئولیت سنگین تری برعهده دارند البته همه مجلس در این مهم دخیل هستند اما سه کمیسیون‌ اقتصاد، برنامه و بودجه و فرهنگ شاخص‌تر هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرایی کردن فرهنگ در جامعه در اصل به قوه مجریه باز می‌گردد که باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد و هرجا که نیاز به قانون داشت از مجلس بخواهد تا قانون وضع کند و مجلس هم در کوتاهترین زمان با دولت تعامل کند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه مجریه در سال گذشته آنچنان که باید و شاید نسبت به موضوع حماسه اقتصادی کار نکرده است. از این دولت انتظار می‌رود که شعار سال را در عمل نشان دهند و فقط در حد حرف نباشد و مجلس هم حتماً به این قضیه رسیدگی می‌‌کند و مصمم است که با دولت تعامل داشته باشد و از طرفی نیز از آن‌ها می‌خواهد که حتماً برنامه اجرایی و عملیاتی خودشان را به مجلس ارائه دهند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ارتباط با آرزویش برای ملت غیور ایران اسلامی در سال 93 تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم فقط به منافع خودمان فکر نکنیم و برای رفع مشکلات جامعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...