نسخه چاپی

محكوم شدن قطعنامه اتحادیه اروپا توسط امام جمعه اصفهان

عکس خبري -محکوم شدن قطعنامه اتحاديه اروپا توسط امام جمعه اصفهان

امام جمعه‌ اصفهان با اشاره قطعنامه اروپایی‌ها و متهم كردن ایران به عدم رعایت حقوق بشر، تأكید كرد كه غربی‌ها مفسدان فی‌الارض هستند.

به گزارش نما ، آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های این هفته‌ نمازجمعه‌ اصفهان در میدان امام (ره) ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و ترک معاصی، از عزاداری مردم مؤمن اصفهان طی ایام فاطمیه تشکر به‌عمل آورد و اظهار داشت: خوشبختانه عزاداری‌ها نسبت به سال‌های پیش بهتر بود.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت عنوان مفسد فی‌الارض خواند و خاطرنشان ساخت: اروپایی‌ها در قطعنامه خود ما را متهم به رعایت نکردن حقوق بشر کرده‌اند و یکی از دلایل آن‌ها این است که ایران در کشور خود به همجنس‌بازان آزادی نمی‌دهد.
نماينده‌ ولی فقيه در استان و امام جمعه اصفهان در همین رابطه، تصریح کرد: غربی‌ها مانند حیواناتی هستند که در هیچ جنگلی پیدا نمی‌شوند و ما در مقابل چنین انسان‌های پلیدی از نظر فرهنگی قرار گرفته‌ایم.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد طی دومین خطبه نمازجمعه امروز به مناسبت‌های پیش رو نیز پرداخت و بیستم فروردین‌ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا را روز مهمی دانست و افزود: خدا را شکر می‌کنیم که این قطع رابطه باعث پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف شد.
خطیب جمعه اصفهان با تأکید بر این نکته که هرچه دشمن بیش‌تر فشار آورد، موجبات پیشرفت ما از نظر علمی و در زمینه‌های مختلف را فراهم آورد، خاطرنشان ساخت: از نظر علمی و انرژی هسته‌ای حرکت‌های بزرگ در کشور صورت گرفته است و‌‌ همان‌طور که خودشان اعتراف می‌کنند ایران جزو ۱۰ کشور بر‌تر دنیاست.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری هم‌چنین با اشاره به دیگر مناسبت‌های هفته آینده، خاطره شهیدان شمس‌آبادی، محمدباقر صدر و خواهر گرامی‌اش بنت‌الهدی صدر، سیدمرتضی آوینی و امیر سپهبد صیاد شیرازی را گرامی داشت.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد طی بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه امروز‌ اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، متذکر شد: تمامی اقشار ملت بایستی با عزم ملی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.
امام جمعه اصفهان ضمن تأکید بر درایت رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال ۱۳۹۳، اظهار کرد: چند سالی هست که رهبر معظم انقلاب مسائل اقتصادی را مطرح می‌کنند و امسال از فرهنگ صحبت کرده‌اند و روند تحقق اقتصاد و فرهنگ باید با عزم ملی همراه باشد.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد در همین خصوص، اضافه کرد: همان‌طور که در جنگ تحمیلی با حضور و کمک همه مردم پیروز شدیم، در امور اقتصادی نیز باید ملت با عزم ملی حضور داشته باشند و بدون ملت نمی‌شود هیچ کاری را به سرانجام رساند.
نماينده‌ ولی فقيه در استان اصفهان با بیان این‌که همه اقشار مردم اعم از کسانی که کار تولیدی می‌کنند و یا مصرف‌کننده هستند باید با تولید و خرید کالاهای داخلی در این کار شرکت کنند، گفت: هرچه مردم جنس ایرانی بیش‌تر مصرف کنند تولید ایرانی نیز طبیعتاً افزایش خواهد یافت.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...