نسخه چاپی

هفته بیست‌و‌هشتم بوندس‌لیگا

لوركوزن مغلوب هامبورگ شد

عکس خبري -لورکوزن مغلوب هامبورگ شد

تیم فوتبال هامبورگ موفق شد در دیداری خانگی از سد بایرلوركوزن بگذرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، هفته بیست‌و‌هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشه (جمعه) با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در نخستین بازی هفته تیم فوتبال هامبورگ طی دیداری خانگی به مصاف بایرلورکوزن رفت. شاگردان میرکو اسلومکا که برای بقا در بوندس‌لیگا می‌جنگند موفق شدند در این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسند و از قعر جدول فاصله بگیرند.

برای هامبورگ در این دیدار هاکان کالهان‌اوغلو (۴) و هایکو وسترمان (۸۲) گلزنی کردند و تنها گل لورکوزن را هم یولین برنت (۵۸) به ثمر رساند. هامبورگ با این برد ۲۷ امتیازی شد و به مکان پانزدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کرد. لورکوزن هم با این شکست ۴۸ امتیازی شد و تغییری در جایگاه چهارمی‌اش به وجود نیامد.

هفته بیست‌و‌هشتم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (شنبه) با انجام دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می‌شود:

آگزبورگ - بایرن مونیخ
اینتراخت فرانکفورت - ماینتس
نورنبرگ - بورسیا مونشن‌گلادباخ
اشتوتگارت - فرایبورگ
وردربرمن - شالکه
بورسیا دورتموند - ولفسبورگ

پرونده این هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا فردا (یک‌شنبه) با برگزاری ۲ دیدار بسته می‌شود که در نخستین بازی اینتراخت برانشوایگ در خانه خود به مصاف هانوفر می‌رود و در آخرین جدال هفته هرتابرلین میزبان هوفنهایم است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها با ۷۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های دورتموند و شالکه در مکان‌های دوم و سوم هستند.

۱۳۹۳/۱/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...