نسخه چاپی

رییس پلیس راهور ناجا حبر داد:

كاهش30درصدی تخلفات و12 درصدی تلفات در مسافرت های نوروزی امسال

رییس پلیس راهورناجا با تشریح وضعت محورها مواصلاتی كشور گفت: در مسافرت های نوروزی امسال تخلفات رانندگی30 درصد و تلفات ناشی از تصادفات نیز 12 درصد كاهش داشته است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سردار«اسکندر مومنی» روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده و همکاری خوب مردم در روز سیزدهم فروردین ماه،ترافیک روانی در جاده های جریان داشت اما در روزهای 12 و 14 فروردین ماه بدلیل حجم زیاد بازگشت مسافران نوروزی شاهد ترافیک سنگینتری بودیم.

وی اضافه کرد: امروز هم ترافیک در بسیاری از جاده ها پرحجم اما روان است و در مسیرهای منتهی به تهران به صورت مقطعی ترافیک نیمه سنگینی گزارش شده است.

رییس پلیس راهور گفت: در حال حاضر محور هراز، رشت - قزوین، خروجی های مشهد، تهران - قم، اصفهان - شیراز، تهران - کرج - قزوین دارای ترافیک روان و پرحجمی هستند که برای تسهیل عبور و مرور محدودیت هایی پیش بینی و اجرا شده است.

مومنی با اشاره به توزیع موج بازگشت مسافران در بازه های زمانی مختلف افزود: پیش بینی شده تا پایان امروز ترافیک در جاده ها وجود داشته باشد.

وی تعجیل در رانندگی و طولانی بودن سفر را از عوامل موثر در کاهش تمرکز عنوان کرد و افزود: متاسفانه در ساعات پایانی سفر و کاهش تمرکز رانندگان وقوع تصادفات را افزایش می دهد.

سردار مومنی گفت: آمار نهایی تصادفات و تلفات امشب اعلام خواهد شد، اما آمار حکایت از کاهش 30 درصدی تخلفات و 12 درصدی تلفات در نوروز امسال دارد.

۱۳۹۳/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...