نسخه چاپی

تداوم پیگیری‌های وزارت خارجه برای روشن شدن سرنوشت "جمشید دانایی‌فر"

عکس خبري -تداوم پيگيري‌هاي وزارت خارجه براي روشن شدن سرنوشت "جمشيد دانايي‌فر"

وزارت امور خارجه طی بیانیه‌ای در مورد آزادی چهارمرزبان كشورمان اعلام كرد: وزارت امور خارجه به عنوان یكی از وظایف اصولی خود به موازات سایر نهادهای ذی‌ربط و مسئول كشور اقدامات انجام شده تاكنون را به منظور روشن شدن سرنوشت آقای جمشید دانایی‌فر دیگر مرزبان عزیز كشورمان كماكان ادامه داده و موضوع را در تماس‌ها و ارتباطات با دولت پاكستان مورد پیگیری قرار خواهد داد.

به گزارش نما ، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آزادی و بازگشت 4 مرزبان جمهوری اسلامی ایران از مرزهای کشورمان در سیستان و بلوچستان را به آغوش گرم وطن و خانواده‌های این عزیزان تبریک می‌گوید.
بی‌شک آزادی چهارمرزبان نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران و مشارکت و همکاری صمیمانه معتمدین محلی بوده است.
وزارت امور خارجه به عنوان یکی از وظایف اصولی خود به موازات سایر نهادهای ذی‌ربط و مسئول کشور اقدامات انجام شده تاکنون را به منظور روشن شدن سرنوشت آقای جمشید دانایی‌فر دیگر مرزبان عزیز کشورمان کماکان ادامه داده و موضوع را در تماس‌ها و ارتباطات با دولت پاکستان مورد پیگیری قرار خواهد داد.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...