نسخه چاپی

انتقال نظر آیت الله لاریجانی به مجلس

عضو كمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح مربوط به امر به معروف و نهی از منكر به زودی در كمیسیون قضایی مجلس مطرح می شود و این طرح حداقل با قید یك فوریت به هیات رئیسه مجلس تحویل داده خواهد شد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا است تا مکاتبات لازم با رئیس قوه قضائیه صورت گیرد تا نظر رئیس این قوه در ارتباط با نواقص و نیازهای قانونی موجود در بحث امر به معروف و نهی از منکر به مجلس ارائه شود.
وی با بیان اینکه به زودی طرح قانونی مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون قضایی مطرح و سپس به صحن علنی ارائه خواهد شد، افزود: پس از اعلام نظرات کارشناسی قوه قضائیه و جمع بندی مباحث کارشناسی در ارتباط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر طرح قانونی لازم در این ارتباط تهیه و حداقل با قید یک فوریت به هیات رئیسه مجلس تحویل داده می شود.
عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در قانون مجازات هایی برای چاقوکشی، ضرب و جرح در نظر گرفته شده اما در ارتباط با اینکه فردی برای امر به معروف مورد ضرب و جرح قرار گیرد می طلبد تا مجازات ها تشدید شود و باید برای آن فکری شود.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...