نسخه چاپی

گاسپار:

حضور احمدی‌ نژاد در تمرینات روحیه‌ بخش بود

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مدعی شد به خاطر كی‌روش خودش را از پل به پائین هم پرتاب می‌كند.

به گزارش نما، در گزارشی که خبرنگار مجله «Four Four Two» انگلیس از تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش و ستاره‌های این تیم تهیه کرده، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هم صحبت‌های جالبی انجام داده که در زیر می‌خوانید.

دن گاسپار با اشاره به اینکه سرمربی پرتغالی تیم ملی در روز تنها ۴ ساعت می‌خوابد به خبرنگار این مجله انگلیسی گفت: می‌دانم که چه کسی هستم چون با کی‌روش کار می‌‌کنم. او در مورد کاری که انجام می‌دهد خیلی مصمم و با انگیزه است و می‌خواهد تماماٌ در خدمت تیم باشی. خیلی وقت‌ها شده که ساعت یک بامداد کی‌روش با من تماس گرفته و خواسته که در مورد کارهای تاکتیکی با هم صحبت کنیم، پس به آپارتمان کارلوس می‌رفتم و در مورد ایده‌ها بحث می‌کردیم. مشکلی هم نمی‌بینم که خودم را به خاطر کی‌روش از پل به پائین پرتاب کنم.

گاسپار که در نزدیکی آپارتمان کی‌روش در شمال تهران اقامت دارد، اظهار داشت: من و کی‌روش مسابقات آشپزی داریم. ما به خیابان می‌رویم و میوه‌ها و سبزیجات تماماٌ تازه و ارگانیک خریداری می‌کنیم. دستپخت ما از زمانی‌ که به ایران آمده‌ایم واقعا بهتر شده است. من و کارلوس برای اینکه چه کسی می‌تواند شام بهتری درست کند، با هم به رقابت می‌پردازیم ولی شما می‌توانید تصور کنید که برنده همیشه چه کسی است!

وی افزود: اولین باری که در ایران صدای اذان صبح را شنیدم از خواب پریدم و رفتم لب پنجره که ببینم چه شده است! اذان در سرتاسر ایران از بلندگوها پخش می‌شود ولی به مرور زمان امری عادی و جزیی از زندگی روزمره‌ می‌شود.

دستیار پرتغالی- آمریکایی کی‌روش در رابطه با عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران گفت: من از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پرسیدم که چرا بانوان حق ورود به ورزشگاه‌ها ندارند، آنها هم در پاسخ به من گفتند که در مسابقات فوتبال شعارهایی داده می‌شود که شنیدنش برای خانم‌ها مناسب نیست.

وقتی تیم ملی در اوایل مرحله انتخابی جام جهانی تحت‌فشار بود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور وقت ایران ۲ بار در تمرینات حضور پیدا کرد و از آنها خواست تا روی زمین بنشینند. سپس خودش هم روی زمین نشست و شروع به خوش‌و‌بش با بازیکنان و صحبت در مورد وضعیت تیم کرد.

گاسپار در این ارتباط گفت: حضور احمدی‌نژاد در تمرینات واقعا روحیه‌بخش بود. زمانی‌که روحانی در پی انتخابات جای وی را گرفت و تیم ملی به جام جهانی صعود کرد در بین مردم خوش‌بینی خاصی به وجود آمد. فوتبال پلی به سوی خوشحالی است.

ایران برای انجام دشوارترین و آخرین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به کره‌جنوبی سفر کرد. چوی کانگ هی، سرمربی کره و سونگ هیونگ مین، کاپیتان این تیم اهانت‌هایی به تیم ملی ایران، کی‌روش و نکونام کردند. زمانی‌که تیم ملی به کره رسید پوسترهای چوی کانگ هی سرتاسر این ورزشگاه حتی در اتاق رختکن ایران به چشم می‌خورد.

دن گاسپار، مربی دوازه‌بان‌های تیم ملی در این خصوص گفت: انجام این کار فتنه‌انگیزی بی‌مورد بود، هرچند تصاویر مربی کره مدت زمان زیادی روی دیوار نماند!

گاسپار با یادآوری صعود به یادماندنی تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در خاک کره‌جنوبی عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی را می‌دیدم که از شوق زیاد اشک می‌ریختند.

۱۳۹۳/۱/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...