نسخه چاپی

بازی با راه‌آهن من را یاد بازی با سپاهان انداخت

نیلسون: دنبال توجیه و بهانه‌گرفتن نیستم

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال توجیه و بهانه گرفتن نیستم ولی مشكلات این تیم غیر حرفه‌ای است.

به گزارش نما به نقل از فارس: نیلسون کوریا درباره تساوی روز گذشته مقابل راه‌آهن اظهار داشت: من دنبال بهانه گرفتن و توجیه نیستم و قبول دارم روز گذشته در چند صحنه خوب نبودم اما من در همین بازی چند عملکرد خوب هم داشتم از جمله توپی بود که باعث شد تا با تیر دروازه برخورد کنم.

وی افزود: به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند اما آنها بدانند مشکلاتی که ما داشتیم در 15 الی 20 سال گذشته در فوتبال حرفه‌ای ندیده بودم. یک روز منتظر این هستم تا خانه‌ من را بگیرند. یک روز فکرم مشغول به ماشینی هست که می‌خواهند از من بگیرند و به همین دلیل هر لحظه باید به چیز دیگری غیر از فوتبال باید فکر کرد.

نیلسون ادامه داد: فوتبال حرفه‌ای است اما اتفاقات در پرسپولیس عجیب و غیرحرفه‌ای است. شاید جالب است بدانید اگر کسی غیر از دایی سرمربی تیم بود نمی‌دانم چه بلایی سر پرسپولیس می‌آید. این بهانه و توجیه نیست اما خود آقایان به ما وعده دادند که حداقل 60 میلیون به ما پرداخت می‌کنند اما به یک باره همه چیز فراموش‌شان شد که واقعا جای سؤال داشت.

وی افزود: ما بازی را به راه‌آهن نباختیم بلکه قبل از بازی با راه‌آهن یعنی روز قبل که شنیدیم از پول هیچ خبری نیست، بازی را باختیم یعنی روز قبل از بازی با راه‌آهن اما من امیدوارم نتیجه بگیریم یا حداقل کسب سهمیه کنیم. بالاخره روز گذشته روز تلخی بود و من را یاد بازی با سپاهان انداخت.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...