نسخه چاپی

نتیجه اولیه آزمون دكتری ۳۱ فروردین اعلام می‌شود

عکس خبري -نتيجه اوليه آزمون دکتري ?? فروردين اعلام مي‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به اعلام زمان نتایج اولیه آزمون نیمه‌متمركز دكترای سال ۹۳ در روز ۳۱ فروردین گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر در این مرحله مجاز به انتخاب رشته می‌شوند.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به اعلام زمان نتایج اولیه آزمون نیمه‌متمرکز دکترای سال 93، گفت: 31 فروردین‌ماه نتیجه اولیه آزمون نیمه‌متمرکز دکترای سال 93 اعلام می‌شود.
وی افزود: انتخاب رشته داوطلبان در هفته دوم اردیبهشت‌ماه خواهد بود. در این مرحله کارنامه همراه با اعلام نتیجه برای کل داوطلبان صادر می‌شود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند می‌توانند انتخاب رشته انجام دهند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: بیش از 40 هزار نفر در این مرحله مجاز به انتخاب رشته می‌شوند.
خدایی ادامه داد: پس از این مرحله در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه داوطلبان برای طی فرآیند بررسی سوابق علمی و پژوهشی به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و این در حالی است که همه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند به دانشگاه‌ها معرفی نشده و حدود نصف این افراد را شامل می‌شود.
وی تاکید کرد: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکترای نیمه‌متمرکز سال 93 در نیمه اول شهریورماه سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
آزمون دوره دکترای نیمه‌متمرکز سال 1393 در 16 اسفندماه سال 92 در 8 گروه آموزشی و 267 کد رشته امتحانی با حضور 240 هزار و 367 داوطلب برگزار شد.

۱۳۹۳/۱/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...