نسخه چاپی

هنوز عاشق كلاه‌قرمزی‌ام

عکس خبري - هنوز عاشق کلاه‌قرمزي‌ام

دنیا فنی‌زاده كه كار عروسك‌گردانی شخصیت كلاه‌قرمزی را در تمام مجموعه‌های تلویزیونی نوروزی و سه‌گانه سینمایی این شخصیت بر عهده داشته، معتقد است كلاه‌قرمزی با گذشت زمان تغییر كرده و به‌روزتر شده است.

به گزارش نما به نقل از همشهری، فنی‌زاده با اشاره به کمرنگ‌تر شدن حضور کلاه‌قرمزی در برنامه نوروز93 به سوره سینما گفت: به هر حال باید به همه عروسک‌ها فرصت دیده شدن داد و زمان هم کوتاه است. سلیقه شخصی من این است که کلاه‌قرمزی در بخش‌های 2 نفری مقابل آقای مجری ظاهر شود تا ضمن حفظ آن حال و هوای خاطره‌انگیز برای مخاطب ۲۰‌ساله، فرصتی بهتر برای دیالوگ داشته باشد اما به هر حال نظر آخر را آقای طهماسب می‌دهد و ایشان می‌پسندد کلاه‌قرمزی از معدود عروسک‌هایی باشد که در بیشتر بخش‌ها حضور دارد حتی اگر تنها یک دیالوگ کوتاه سهم او باشد.

عروسک‌گردان کلاه‌قرمزی در پاسخ به این سؤال که آیا پردازش شخصیت این عروسک قدیمی با سال‌های تولد او تفاوت دارد یا نه، گفت: من از نخستین روز معرفی کلاه‌قرمزی به مخاطب با او همراه بودم و بیشتر شدن حس عاطفی من به کلاه‌قرمزی غیرقابل انکار است. گویی بچه من باشد که بزرگ هم نمی‌شود، تنها خلق و خویش امروزی‌تر شده است! هنوز هم مثل سال‌های دهه۷۰ عاشقانه دوستش دارم و برای گرداندن آن جلوی دوربین مانند روزهای اول ذوق‌زده می‌شوم.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...