نسخه چاپی

راز ویلایی پر از زباله

یك مرد ساختمان ویلای خود واقع در فاز چهار مهرشهر كرج را به زباله دانی تبدیل كرده است.

به گزارش نما به نقل از روزنامه ایران، این مرد 45 ساله زباله زیادی در اتاق ها، حیاط و پشت بام خانه اش جمع کرده که به گفته همسایه ها وی با بیرون انداختن مادر پیرش از خانه، اقدام به جمع آوری بسته های زباله وانتقال آنها به این مکان کرده است.

حدود دو سال است که به گفته همسایه ها، این مرد خانه بزرگ و ویلایی پدری خود را به زباله دانی تبدیل کرده که بوی تعفن زباله ها بویژه در ایام تابستان آزار دهنده است.

شکایت ساکنان محله 402 شرقی فاز چهار مهرشهر کرج برای برچیدن زباله ها تاکنون به نتیجه نرسیده و مردم از نیروی انتظامی و شهرداری برای پاکسازی محل بارها به مسوولان شکایت برده اند.

همچنین ساکنان این محله گفتند: علاوه بر آلودگی زیست محیطی، این فرد در مواقع اعتراض همسایه ها، با چاقو مردم را تهدید به مرگ می کند.

یکی از همسایه ها که خود را ˈفرزاد شاه محمدیˈ معرفی کرد گفت: از مزاحمت های این همسایه به ستوه آمده ایم، از مسوولان می خواهیم چاره جویی کنند.

وی ادامه داد: انباشت زباله و بوی تعفن، خواب و خوراک و آسایش را به کام همسایه ها تلخ کرده است.

ˈسیما ابراهیمیˈ یکی دیگر از ساکنان این محل گفت: بیش از یک سال است مردم برای خلاص شدن از بوی تعفن زباله ها و شر این همسایه به مراجع مختلف از جمله شهرداری منطقه مراجعه می کنند اما تاکنون ماموران شهرداری هم نتوانسته اند این مرد را از ادامه کار خود منصرف کنند.

وی افزود: علاوه بر آلودگی محیط بیرون، داخل خانه های اطراف هم از جانوران موذی در امان نمانده است.

این زن گفت: آن طور که شواهد نشان می دهد این مرد به تنهایی در میان زباله ها زندگی می کند و هنوز علت روی آوردن وی به این کار برای مردم مشخص نیست.

مجید کمالی نژاد شهردار منطقه چهار کرج گفت: تاکنون از این موضوع بی اطلاع بوده ام و بزودی برای پاکسازی این مکان از زباله اقدام می شود.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...