نسخه چاپی

دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ریزی دقیق انجام دهد

عکس خبري -دولت در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها برنامه‌ريزي دقيق انجام دهد

سخنگوی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها دولت موظف است برنامه‌ریزی دقیقی دراجرای درست این قانون داشته باشد.

به گزارش نما ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس در تذکری شفاهی گفت: در بحث قانون هدفمندی یارانه‌ها نظر قانونگذار این است که همه مردم مجازند در هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند و چیزی نمی‌تواند مانع ثبت‌نام شود و دولت هم موظف است بررسی‌های لازم را انجام داده و به قانون عمل کند که بر این اساس مردم هم باید خود در این امر تصمیم‌گیری کنند و کسانی که می‌توانند منصرف شوند به بخش‌های دیگر خدمات کشور کمک کنند.
وی افزود: بدون‌شک تحقق فرمان مقام معظم رهبری بر اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی آنچه که لازم است باید موانع عدم اجرای آن شناسایی شده و مهم‌ترین مانعی که امروز موجب به رکود کشیدن تولید می‌شود، بخش کشاورزی و دامداری است که وزارت کشاورزی و دامداری انتظار می‌رویم با قوانین خوب در بودجه سال ۱۳۹۳ به تصویب رسیده است و بحث تامین علوفه دامداران و حمایت از صنعت لحاظ کنند تا رونق اقتصادی در پی داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها دولت موظف است برنامه‌ریزی دقیقی دراجرای درست این قانون داشته باشد.
کاتب، ‌در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: اکنون که پروژه مترو تهران، ورامین و گرمسار از شرکت راه‌آهن به شرکت مترو واگذار شده لازم است تا وزیر راه و شهرسازی تسریع در اجرای آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد که مدیرعامل راه‌آهن که سلیقه‌اش با این موضوع سازگاری ندارد به طور مکرر دخالت کرده و مانعی برای اجرای پروژه شود، چرا که دولت می‌تواند با یک عزم ملی و مدیریت جهادی در سال ۹۳ این پروژه را که نزدیک ۱۰۰ کیلومتر مترو است افتتاح کند.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...