نسخه چاپی

فناوری هسته ای میراث شهداست

عکس خبري -فناوري هسته اي ميراث شهداست

پدر شهید مصطفی احمدی روشن، فناوری هسته ای را یك افتخار برای مردم ایران دانسته و گفت: این صنعت به عنوان یك ودیعه و میراث از طرف شهدا به ما رسیده است و باید از آن حفاظت كنیم.

به گزارش نما ، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون سفیران هدایت قم با اشاره به آیات ابتدای سوره ممتحنه، اظهار کرد: یکی از ویژگی های این شهید والامقام در زمان دانشجویی، آگاه کردن قشر علمی جهان در مورد مظلومیت مردم غزه و لبنان در مقابل دشمنان اسلام بود.
وی، احترام به والدین را یکی دیگر از ویژگی های مصطفی برشمرد و افزود: او همیشه به ما احترام می گذاشت، چون خدا را حاضر و ناظر می دید.
حاج رحیم احمدی روشن، یکی دیگر از ویژگی های مصطفی را سربازی اسلام ذکر و عنوان کرد: زمانی که در سال 82 وقفه ناهمگونی در فناوری هسته ای رخ داد، تیم 5 نفره ای شروع به غنی سازی اورانیوم کردند. خداوند روح تازه ای در کالبد آنان دمید. این شهید عزیز شبانه روز بدون استراحت کار کرد تا به لطف خداوند توانستند به غنی سازی 5/3درصد و بعد 5 درصد برسند و درنهایت با کمک دیگر شهدای هسته ای به غنی سازی 20 درصد رسیدیم.
وی، فناوری هسته ای را یک افتخار برای مردم ایران دانسته و خاطر نشان کرد: این صنعت به عنوان یک ودیعه و میراث از طرف شهدا به ما رسیده است و باید از آن حفاظت کنیم.
پدر شهید مصطفی احمدی روشن، پاسخ این شهید عزیز را در مقابل سؤال ضرورت نیاز به غنی سازی 20 درصد را چنین بیان کرد: مصطفی اعتقاد داشت که ما باید در مقابل استکبار جهانی با دست پر صحبت کنیم.
وی همچنین ولایتمداری و تبعیت محض از مقام معظم رهبری را از دیگر ویژگی های شهید مصطفی برشمرد و گفت : او عملاً ولایتمداری خود را ثابت کرد
این پدر شهید، انجام کارها فقط برای رضای خدا را به عنوان چهارمین ویژگی شهید احمدی روشن بیان کرد و ابراز داشت: خداوند توفیق شهادت را نصیب مصطفی کرد و ما از این بابت شکرگزاریم.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...