نسخه چاپی

دانشگاه آزاد سه ترمی می‌شود؟

عکس خبري -دانشگاه آزاد  سه ترمي مي‌شود؟

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از امكان ارائه سه ترم آموزشی استاندارد در این دانشگاه از سال تحصیلی آینده به صورت اختیاری برای دانشجویان خبر داد.

به گزارش نما ، ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، درباره امکان افزایش دو نیم سال آموزشی به سه ترم، گفت: ترم‌های دانشگاهی معمولا 16 هفته‌ای است و با تعداد تعطیلاتی که در نوروز، تابستان و دیگر تعطیلات در کشور شاهدیم، فرصت بزرگی را از دست می دهیم.
وی افزود: برای آن که از وقت اعضای هیئت‌علمی استفاده بیشتری شود و دانشجویان علاقمند نیز بتوانند در زمان کوتاه‌تری فارغ‌التحصیل شوند، یک ترم استاندارد 16 هفته‌ای برای تابستان تعریف کرده و امکاناتش را فراهم آورده ایم.
واشقانی فراهانی با بیان اینکه ترم تابستان اجباری نیست، گفت: ارائه سه ترم آموزشی استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی باعث می‌شود هم اعضای هیئت‌علمی دانشگاه از وقت‌شان بیشتر استفاده کنند و هم مدت تحصیل دانشجویان کاهش پیدا کند که طبیعتا صرفه اقتصادی هم برای دانشگاه و هم برای دانشجویان خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه تغییری در مدت زمان دو ترم تحصیلی جاری ایجاد نخواهد شد و دو ترم به صورت کاملا استاندارد و در 16 هفته برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...