نسخه چاپی

متن بیانیه مجمع هماهنگی تشكل‌های دانشجویی خراسان جنوبی

عکس خبري -متن بيانيه مجمع هماهنگي تشکل‌هاي دانشجويي خراسان جنوبي

در پی صدور قطع‌نامه توهین‌آمیز اروپا، مجمع هماهنگی تشكل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی، در بیانیه‌ای مطرح كردند: اقدامات اتحادیه اروپا پیامدی جز افزایش نفرت عمومی و عصبانیت بیشتر مردم غیور ایران را ندارد و آنان بارها و بارها نشانه‌های آن را در 13 آبان و 9 دی و 22 بهمن به خوبی مشاهده كرده‌اند.

به گزارش نما ، در پی صدور قطع‌نامه توهین‌آمیز اروپا، مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی، در بیانیه‌ای مطرح کردند: اقدامات اتحادیه اروپا پیامدی جز افزایش نفرت عمومی و عصبانیت بیشتر مردم غیور ایران را ندارد و آنان بارها و بارها نشانه‌های آن را در 13 آبان و 9 دی و 22 بهمن به خوبی مشاهده کرده‌اند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

و در حقیقت، بسیاری از جنیان و آدمیان را برای دوزخ آفریده‌ایم، چراکه دل‌هایی دارند که با آن حقایق را دریافت نمی‌کنند و چشمانی دارند که با آن‌ها نمی‌بینند و گوش‌هایی که با آن‌ها نمی‌بینند، آنان همانند چهارپایان بلکه گمراه‌ترند و آن‌ها همان غافلانند. (سوره مبارکه اعراف آیه 179)
در هفته گذشته اتحادیه اروپا در اقدامی وقیح و مداخله‌جویانه اقدام به تصویب قطع‌نامه‌ای کرده است که در طول دهه‌های گذشته و حتی در دوران عقب‌نشینی و انفعال سیاسی اصلاحات به این شدت گستاخی نکرده بودند. در بخشی از این کاغذپاره وقاحت‌بار، سخن از آزادی فتنه‌گران خون‌ریز 88، رفع حصر سران فتنه آمریکایی، اجازه دیدار هرکدام از نمایندگان اتحادیه اروپا با فتنه‌گران و مجرمین امنیتی، تاسیس دفتر اتحادیه اروپا برای نظارت سیاسی اجتماعی بر دولت ایران آمده که حتی اخلاقیات و انسانیت را زیر سوال برده و از آزاد نبودن هم‌جنس‌بازی در ایران و لزوم تحریم‌های جدید بر علیه ایران سخن رانده‌اند.
کسانی که خود وحشی‌ترین رفتارهایی که حتی در میان حیوانات نیز منسوخ است مانند برده‌داری مدرن، هم‌جنس‌بازی، غارت و قتل عام مردم کشورهای فقیر، تجاوز وحشیانه و استفاده از دختران جوان کشورهای فقیر در مراکز فحشا و فساد و... که این‌ها تنها قسمت بسیار کوچکی از وحشی‌گری‌های این بربرهای دنیای مدرن است که به نام حقوق بشر سعی در رواج فحشا و فساد جهت پی‌ریزی کردن استعمار خود در دیگر ممالک دارند، است.
کسانی که برای کشته شدن سگی در گوشه‌ای از دنیا ناله سر می‌دهند اما خود با اسلحه‌های‌شان میلیون‌ها انسان بی‌گناه را در عراق و افغانستان و میانمار و... به خاک و خون می‌کشند، اما چون این خونریزی‌ها لازمه استعمار آنان است کوچک‌ترین موضعی نگرفته که هیچ حتی از آن دفاع هم می‌کنند.
اما، روی سخن ما با کسانی نیست که قرن‌هاست جز وحشی‌گری و خون‌خواری در لباس زیبا، کاری دیگر نداشته‌اند. روی سخن ما با دولت منتخب مردمی است که این مردم با هزاران امید و آرزو، در انتخابات پرشور 24 خرداد به آن رای داده‌اند تا حقوق از دست رفته خود را دوباره به دست آورند. اما دولت و وزارت امورخارجه آن، با لبخندهای ژکوند اوباما پسند، تنها با الفاظی مانند غیرواقعی بودن، یا غیر منطقی بودن به گستاخی دشمنان پاسخ می‌دهند و با رفتار منفعلانه غرور اسلامی و ایرانی مردم را نادیده می‌گیرند و حتی در اقدامی عجیب از باز شدن درهای دیپلماسی دنیا به روی ما، دم می‌زنند.
حال اگر آزاد شدن هم‌جنس‌بازی در ایران، باز شدن درهای دنیا به روی ماست که باید گفت این ره که تو می‌روی به ترکستان است...دولتی که نام جمهوری اسلامی و امام و رهبری را یدک می‌کشد، باید بداند که در این کشور، فصل‌الخطاب تنها سخنان ولی فقیه است.
زمانی که رهبر معظم انقلاب دربیانات متعددی از لزوم برخورد صریح و محکم با گستاخی غربی‌ها سخن می‌گویند و در آخرین موضع خود فرمودند هیچ یک از دستاوردهای هسته‌ای تعطیل نخواهد شد، دولت حتی حق تصور تعطیلی بخش کوچکی از آن و یا هرگونه عقب‌نشینی دیگر را ندارد زیرا این موضوع از خطوط قرمز ماست.
دشمن تنها و تنها به دنبال حذف عنوان اسلامیت و قوانین اسلام و ولایت فقیه از این کشور است زیرا می‌داند تنها چیزی که در مقابل استعمار و وحشی‌گری آنان خواهد ایستاد اسلام و مردم مسلمان خواهند بود.
در پایان متذکر می‌شویم که این قبیل اقدامات اتحادیه اروپا پیامدی جز افزایش نفرت عمومی و عصبانیت بیشتر مردم غیور ایران را ندارد و آنان بارها و بارها نشانه‌های آن را در 13 آبان و 9 دی و 22 بهمن به خوبی مشاهده کرده‌اند.
مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی، این اقدام اخیر اتحادیه اروپا را به شدت محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد لگدپرانی‌های این کودکان نورسیده به جایی نخواهد رسید و جز بیداری بیشتر و نفرت عمومی ملت ایران چیزی نخواهد داشت. از دولت محترم نیز خواستاریم که با رعایت روح غیرت ملی و اسلامی و رهنمودهای رهبری در لزوم استحکام ساخت درونی و پیدا کردن راه حل مشکلات از طریق اتکا به ظرفیت‌های داخلی، دشمنان این مردم و مملکت را به شیوه خود این مردم عزیز، لگدکوب و زیر پا بگذارد.

والسلام علی من اتبع الهدی

مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...