نسخه چاپی

برگزاری كارگاه جنگ نرم در دانشگاه بیرجند

عکس خبري -برگزاري كارگاه جنگ نرم در دانشگاه بيرجند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی گفت: بیست‌وهشتمین كارگاه جنگ نرم بسیج اساتید كشور در روزهای 27،26 و 28 فروردین، به میزبانی دانشگاه بیرجند با حضور نخبگان و اساتید بسیجی برگزار می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سامان نیازی" با بیان اینکه آمريكا تواني در عمليات رواني ندارد، گفت: اقدام اخير امريكا در عدم صدور رواديد براي نماينده كشورمان در سازمان ملل، دخالت در امور داخلي و تصميمات جمهوري اسلامي ايران است.
وی افزود: يكي از سناريوهای دشمنان عليه نظام اسلامي، جنگ نرم و عمليات رواني است که غربي‌ها و در راس آن آمريكا، می‌خواستند در سال 88 با يك انقلاب رنگی و عمليات رواني، نظام جمهوری اسلامي را از پای در آورند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات غربی‌ها در فتنه 88 ناکام ماند، تصریح کرد: غربی‌ها در فتنه 88 توان مقابله با ملت پولادين ايران سلامي نداشتند و نظام مردمي جمهوری اسلامي را دست كم گرفته بودند و شايد هم نفهميدند كه ولايت فقيه و دين، خط قرمز مردم ولايت‌مدار ايران اسلامي است.
نیازی با تاکید بر اینکه آمريكا امروز در برابر عزم و اراده ملت ايران از پا افتاده است، اظهار داشت: عدم پذیرش نماینده جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل نشان از هراس، منطق ضعيف و بی‌اساس آن‌ها دارد.
وی با اشاره به اینکه آمريكايی‌هادر عمليات رواني و جنگ نرم و عقيدتي توان و حرفي برای گفتن ندارند، گفت: بهتر است مقامات ايالات متحده آمريكا و اتحاديه اروپا در مقابل ملت استوار و نظام مستحكم جمهوری اسلامی گزافه‌گويی نكنند و ژست پوشال قدرت را نگيرند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی ابراز داشت: امروز روابط و پيوند عميقی بين افسران جبهه جنگ نرم كه دانشجويان هستند و هم‌چنين فرماندهان جبهه جنگ نرم كه اساتيد هستند، وجود دارد و اين دو قشر بصيرت بسيار بالايي دارند و اجازه كوچک‌ترين تحركي در زمينه فرهنگی و اعتقادی را به دشمن نمی‌دهند.
نیازی با بیان اینکه فرماندهان و افسران جبهه فرهنگي در استان خراسان جنوبی روابط و پيوند عميقی دارند و هوش‌مندانه مسائل را رصد و تبيين می‌كنند، خاطرنشان کرد: بيست‌وهشتمين كارگاه جنگ نرم بسيج اساتيد كشور در روزهای 27،26 و 28 فروردين، به ميزباني دانشگاه بيرجند با حضور نخبگان و اساتيد بسيجی برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...