نسخه چاپی

قطعنامه اتحادیه اروپا كار لابی صهیونیستی و اعراب است

عکس خبري -قطعنامه اتحاديه اروپا کار لابي صهيونيستي و اعراب است

عضو شورای مركزی حزب اعتمادملی به خصومت رژیم‌صهیونیستی، لابی اعراب و گروه‌های تندرو آمریكا علیه ایران اشاره كرد و گفت : آنها با حركت‌های ایزایی قطعنامه‌ای علیه ایران در اتحادیه اروپا صادر كردند.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت: بر این باورم اراده‌ای که در دولت ایران و 1+5 شکل گرفت باعث آغاز گفت‌وگوهای طرفین و در نهایت منجر به توافق ژنو شد که تقریبا کم سابقه هم بود.
وی‌افزود: حتی احتمال اینکه در کوتاه‌مدت به توافق نهایی و جامع می‌رسیدند وجود داشت و در این حالت طرفین به سمت برد، برد حرکت می‌کردند، اما این نگاه در آمریکا و اروپا مخالفینی داشت و دارد و نشان می‌دهد آنها به هیچ‌وجه از این روند راضی نبوده و نیستند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی به خصومت رژیم‌صهیونیستی، لابی اعراب و گروه‌های تندروی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و با بیان اینکه آنها در گذشته نسبت به ایران مخالفت‌های خود را اعمال کردند و این مخالفت‌ها همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: از این‌رو بیکار ننشسته‌اند و با حرکت‌های ایزایی و ایجاد موانعی برای رسیدن به توافق‌نامه نهایی که می‌تواند مستلزم منافع ملی طرفین باشد، حرکت می‌کنند و این حرکت‌های ایزایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و بنابراین قطعنامه‌ای در اتحادیه اروپا علیه ایران صادر کردند.
حق‌شناس قطعنامه اتحادیه اروپا را کار لابی‌های نزدیک به رژیم‌صهیونیستی عنوان کرد و با بیان اینکه این لابی‌ها در اروپا فعال هستند، اظهار داشت: لابی‌های اعراب و اسرائیل هم در آمریکا دارای نفوذ هستند. از این‌رو در کنگره آمریکا تلاش‌های خود را انجام می‌دهند و بخصوص از طریق نمایندگانی که در کنگره و پارلمان اروپا نسبت به فضای حقوقی ایران آشنایی ندارند و در خصوص نحوه عملکرد طرفین مذاکره نیز تسلط لازمی ندارند کارهای خود را به پیش می‌برند. به همین جهت مباحثی همچون حقوق بشر و یا عدم ویزا به سفیر جمهوری اسلامی ایران بابت حضور او در تسخیر لانه جاسوسی مطرح شده است.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...