نسخه چاپی

شركت روتانا به فكر تاسیس هتل در ایران است

رئیس شركت هتلهای روتانا كه مقر آن در ابوظبی است، تاكید كرد به فكر ساخت هتل در ایران است.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، "عمر قدوری" رییس و مدیر عامل شرکت هتل های روتانا(Rotana) كه مقر آن در ابوظبی پایتخت امارات عربی متحده است در گفتگوی اختصاصی با "جان دفتریوس" مجری برنامه اقتصادی بازار خاورمیانه در اين شبکه پیش بینی کرد به زودی امكان احدات یكی از این مجموعه هتل ها در ایران فراهم خواهد شد.

عمر قدوری گفت ایران بازار بزرگی است و ما می خواهیم نخستین طرفی باشیم كه در آن حضور می یابیم و تصور می کنم این چنین هم خواهد شد گرچه ضرورت دارد شرایط به ثبات لازم برسد تا ما کاملا اطمینان حاصل کنیم. اما امیدواریم تا پایان سال میلادی آینده و اوایل سال 2016 شاهد احداث نخستین هتل خود در ایران باشیم.

قدوری با اشاره به اینكه در پی رقابت با روس ها در ایران نیست، گفت ما می خواهیم جزو اولین كسانی باشیم كه در ایران حضور می یابیم.

جان دفتریوس در ادامه گزارش خود گفت مسوولان مجموعه هتل های روتانا در امارات در نظر دارند تا سال 2020 میلادی یکصد هتل راه اندازی و مدیریت كنند. شرکت هتل‌های روتانا كه در منطقه خاورمیانه، شرق اروپا، آفریقا و جنوب آسیا حضور گسترده ای دارد، اكنون نگاه خود را به ایران با جمعیتی افزون بر 70میلیون نفر دوخته است. یکی از هتلهای بزرگ روتانا در اربیل مركز كردستان عراق قرار دارد که در مساحتی حدود 20 هزارمتر مربع بنا شده است.


۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
علي
0
0
۱۳۹۳/۱۰/۳۰
سلام اين شرکت ادرسي ايميلي داره
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...