نسخه چاپی

بررسی سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" با تجمیع نظرات اعضا

عکس خبري -بررسي سياست‌هاي "اقتصاد مقاومتي" با تجميع نظرات اعضا

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت ایثارگران راهكارهای لازم را برای به نتیجه رسیدن سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" با جمع‌‌بندی نظرات اعضای جمعیت كسب كرده و امیدواریم كه قوای سه‌گانه نقش پررنگی را در اجرای تحقق این سیاست‌ها از خود ایفا كنند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "لطف‌الله فروزنده" درباره جزئیات جلسه شب گذشته جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سال گذشته "مقام معظم رهبری" درباره سیاست‌های اقتصادی مقاومتی الزامات مهمی را خطاب به مسئولان مطرح و مورد تاکید قرار دادند که در این جلسه اعضای جمعیت ایثارگران بررسی‌های لازم را برای چگونگی تحقق این سیاست‌های انجام دادند.
وی ادامه داد: جمعیت ایثارگران راهکارهای لازم را برای به نتیجه رسیدن سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" با جمع‌‌بندی نظرات اعضای جمعیت کسب کرده و امیدواریم که قوای سه‌گانه نقش پررنگی را در اجرای تحقق این سیاست‌ها از خود ایفا کنند.
فروزنده به محمورهای مهم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: بهره‌وری از داخل و خارج بدنه دولت، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه ویژه به تولید داخلی از جمله مهمترین محورهای مورد تاکید است که همه باید با ارائه راهکار مناسب در این زمینه گام برداریم.
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره برگزاری نشست خبری تشکل متبوعش در سال جاری گفت: جمعیت هیچ نشستی را برگزار نمی‌کند.
وی به فعالیت جمعیت ایثارگران برای انتخابات مجلس دهم اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل زمان برگزاری انتخابات مجلس در اسفند 94، تاکنون به جمع‌بندی‌های لازم جهت فعالیت در عرصه انتخاباتی دست پیدا نکردیم چراکه به اعتقاد ما زمان فعالیت از هم‌اکنون بسیار زودهنگام است.

۱۳۹۳/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...