نسخه چاپی

ملت ایران از قطعنامه‌های غرب هراسی ندارد

عکس خبري -ملت ايران از قطعنامه‌هاي غرب هراسي ندارد

معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمنان بدانند، تصویب قطعنامه و بر زبان جاری كردن آنچه كه در شان ملت ما نیست را به بركت خون شهدا هیچ حساب نمی‌كنیم و با وجود این همه شهید و ولایت فقیه هرگز از قطعنامه‌ها هراسی نداریم.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین«سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام در ستاد راهور ناجا اظهارداشت: دشمنان این مرز و بوم بدانند که تشییع شهدای گمنام که برای دفاع از حریم انقلاب، ارزش‌ها، ولایتمداری، جهاد و شهادت جان خود را نثار کرده‌اند را همواره پیش روی خود خواهیم داشت.
معاون اول قوه قضاییه گفت: ما همواره بصیرت، ایستادگی ومقاومت را پیشه کرده و در راه خدا و دین هرگز سستی در وجودمان راه نخواهیم داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه سخنانش گفت: ما با شهدا پیمان می‌بندیم که در مسیر حق و دفاع از ولایت سستی به خود راه نداده و در دفاع از ولایت و دین دغدغه داشته باشیم و در حمایت از دین و ارزش‌ها از پای ننشینیم.
وی افزود: شهدا وصیت می‌کردند که ولایت فقیه را تنها نگذارید و با تمام وجود ار ارزش‌های دینی دفاع کرده و از دشمن نهراسید و بدانید قدرت لایزال حق پشتیبان شما است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: دشمنان بدانند، تصویب قطعنامه و بر زبان جاری کردن آنچه که در شان ملت ما نیست را به برکت خون شهدا هیچ حساب نمی‌کنیم و با وجود این همه شهید هرگز از قطعنامه‌ها هراسی نداریم.
معاون قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امروز جلوه‌ای از فرهنگ جهاد و شهادت نمایان است و باید ادارات و سازمان و مجموعه نظام اداری فرهنگ شهادت و ایستادگی در برابر دشمن را نهادینه کنند.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...