نسخه چاپی

پرسه «ببر» حوالی زندان مركزی حلب

منابع میدانی سوری با اشاره به اینكه سرتیپ «ببر» به همراه نیروهایش در نزدیكی‌های زندان مركزی حلب رسیده‌اند، از شكسته شدن محاصره یك سال و نیمه این زندان ظرف‌ روزهای آتی خبر می‌دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، منابع میدانی سوری تاکید کردند که پیشروی ارتش سوریه به سمت زندان مرکزی شهر حلب که یک سال و نیم است، در محاصره گروه‌های تروریستی تکفیری است، همچنان ادامه دارد.

بنابر این گزارش نیروهای ارتش سوریه هم اکنون به بیمارستان «الکندی» رسیده و در نزدیکی زندان مرکزی حلب قرار دارند و در ادامه پیروزی‌های خود موفق شدند، میدان «البریج دوم» را نیز به کنترل خود درآورند و آن را از عناصر مسلح پاکسازی کنند.

منابع میدانی سوری تاکید می‌کنند که نیروهای ارتش سوریه به قدری به زندان مرکزی شهر حلب نزدیک شده‌اند که با چشم غیر مسلح نیز می‌توان آن را مشاهده کرد و نیروهای ارتش سوریه با نیروهای مستقر در زندان امکان رد و بدل کردن پیام را یافته‌اند.

نیروهای ارتش سوریه در حلب را سر تیپ «سهیل الحسن» برعهده دارد که در میان ارتش سوریه و همچنین گروه‌های مسلح تروریستی به «ببر» معروف است و هم اکنون به همراه نیروهایش در نزدیکی زندان مرکزی هستند و گفته می‌شود، ظرف روزهای آتی باید شاهد شکستن محاصره زندان باشیم.

۱۳۹۳/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...