نسخه چاپی

ارزش‌های كاذب امروز در حال خودنمایی است

مسئول شورای عالی جامعه زنان شهرستان مهدیشهر با بیان اینكه ارزش‌های كاذب امروز در حال خودنمایی است، گفت: باید جلوی تخریب جایگاه واقعی زن در جامعه گرفته شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، زهرا کسائیان ظهر دوشنبه در گردهمایی بزرگ بسیج بانوان شهرستان مهدیشهر در محل مسجد پامنار این شهر اظهار داشت: نخستین گام برای تربیت و تعالی انسان‌ها خانواده است و چنانچه این کانون محکم و استوار باشد، کمتر تخریب و آسیب خواهد دید.

وی با تاکید بر اینکه کانون خانواده است که اصول تربیتی را در انسان‌ها نهادینه می‏کند افزود: نحوه تعامل والدین و نیز اثربخشی آنها با فرزندان امری مهم و قابل تأمل در اصول تربیتی است.

مسئول شورای عالی جامعه زنان شهرستان مهدیشهر مهم‏ترین بعد شخصیت یک زن را بعد مادری او عنوان کرد و افزود: نقش مادر در شکل‌گیری و تربیت انسان‌ها بسیار حائز اهمیت است؛ بنابر این در همه ابعاد تربیتی دختران باید این بعد شخصیتی مورد توجه قرار گیرد.

کسائیان با بیان اینکه در واقع تربیت دختران امروز همان تربیت نسل آینده است ادامه داد: ارزش‌های کاذب گاهی جایگاه مادری را کمرنگ می‏کند و حتی موجب تخریب جایگاه واقعی زن می ‏شود.

وی ضمن بیان اینکه امروز یکی از کلیدی‏ترین مباحثی که هدف دشمن در جنگ نرم قرار گرفته خانواده با محوریت زن است، گفت: یک زن به عنوان مادر و همسر در خانواده در واقع با بهره‌گیری از الگوهای اسلامی و با تربیت پسران و دختران، نسل آینده جامعه را تربیت می‏ کند.

مسئول شورای عالی جامعه زنان شهرستان مهدیشهر افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، زن به جایگاه واقعی خود پی برد و نقش یک زن مسلمان در خانواده و اجتماع متجلی شد.

کسائیان در خاتمه گفت: زیباترین و با ارزش‌ترین، حساس‌ترین و شاخص‌ترین صفت یک زن حیا و عفت او است که موجب مصونیت او و همچنین تضمین سلامت جامعه می‌شود.

۱۳۹۳/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...