نسخه چاپی

توافق بارسلونا و مسی برای عقد قرارداد جدید

ستاره آرژانتینی خط حمله بارسلونا به زودی قرارداد فعلی خود را با آبی‌واناری‌پوشان كاتالونیا تمدید خواهد كرد.

به گزارش نما نشريه مارکاي اسپانيا اعلام کرد که چهار ماه مذاکره ليونل مسي و مسئولان باشگاه بارسلونا براي تمديد قرارداد اين ستاره آرژانتيني ثمربخش بوده است و او به زودي قرارداد خود را تمديد خواهد کرد.

بارسلونا از زمان استعفاي ساندرو روسل و روي کار آمدن خوسپ ماريا بارتومئو مذاکرات خود را براي تمديد قرارداد فعلي مسي که تا سال 2018 اعتبار دارد و تبديل کردن وي به پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنيا آغاز کرد و از قرار معلوم اختلافات طرفين بر سر موضوع امتياز استفاده از چهره تبليغاتي مسي و درآمدهاي حاصل از اين کار برطرف و ميان آنها توافق حاصل شده است.

طبق گزارش مارکا قرارداد جديد ميان بارسلونا و مسي افزايش چشمگيري در حقوق اين بازيکن 26 ساله ايجاد خواهد کرد، به طوري که درآمد خالص او از 13 ميليون يورو در سال به چيزي نزديک به 20 ميليون يورو در سال افزايش پيدا مي‌کند و پاداشي تا سقف سه ميليون يورو هم بسته به نتايج بارسلونا در طول فصل به آن اضافه مي‌شود. مدت قرارداد مسي اما تغيير نمي‌کند و اين يعني که اين قرارداد همچنان تا سال 2018 اعتبار دارد. رقم فسخ قرارداد مسي هم در قرارداد جديد وي تغيير نمي‌کند و همچنان 250 ميليون يورو خواهد بود.

اصلي‌ترين اختلاف مسي و بارسا براي تمديد قرارداد يعني درآمدهاي تبليغاتي بود که ظاهراً اين اختلاف‌ها نيز رفع شده است. مسي حاضر نبود بارسلونا را در درآمدهاي تبليغاتي‌اش سهيم کند اما او اکنون کمي از موضع خود پايين آمده و دو خواسته بارسايي را پذيرفته است. براساس توافق صورت گرفته ميان طرفين، مسي پذيرفته است که به همکاري‌اش با اسپانسر ترکيه‌اي خود، هواپيمايي ترکيش ايرلاين پايان دهد و باشگاه بارسلونا را در بخشي از درآمدهاي تبليغاتي خود سهيم کند.

۱۳۹۳/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...