نسخه چاپی

تازه‌ترین‌ نظر جنتی‌ در مورد "من روحانی هستم"

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه دروغ فاحش در «من روحانی هستم»وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی جنتی در خصوص نحوه برخورد با مستند «من روحانی هستم» اظهار کرد: ما حتما با این مجموعه برخورد خواهیم کرد و پیگیر موضوع نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این مستند را دیده‌ است، اظهار کرد: در این مستند حداقل سه دروغ فاحش وجود دارد که به قصد تخریب بیان شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: دروغ اول موضوع حضور آقای دکتر روحانی در ماجرای مک‌فارلین است که ایشان به هیچ عنوان در گروه مذاکره کننده حضور نداشتند و این موضوع در این مستند به صورت معکوس جلوه داده شده است.

جنتی دروغ دوم «من روحانی هستم» را در خصوص ماجرای برخورد امام با شورای سرپرستی صدا و سیما عنوان کرد و گفت: سازندگان این فیلم آنقدر نسبت به مسایل بی‌اطلاع بودند که شورای سرپرستی صدا و سیما را با عنوان هیات نظارت بر صدا و سیما در مستندشان معرفی می‌کنند و این در حالی است که شخص بنده و جناب آقای دکتر روحانی عضو این شورا بودیم و شاهدیم که به هیچ عنوان مسائل مطرح شده در خصوص این شورا در «من روحانی هستم» صحت ندارد.

وی در خصوص سومین دروغ این مستند اظهار کرد: مورد سوم از همه ناراحت‌ کننده‌تر است و واقعا جای تاسف دارد که بعضی نکات به دروغ و برای سوء استفاده به امام خمینی(ره) نسبت داده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مطلب کذب نسبت داده شده به امام خمینی(ره) در مستند «من روحانی هستم»،اظهار کرد: در این مستند نقل قولی از امام خمینی(ره) در خصوص تعطیلی مجمع عقلا در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که به کلی کذب است و به هیچ عنوان نیز قابل بخشش نیست.

جنتی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای به اسم ارزش‌ها موارد کذب را در جامعه نشر دهند.

۱۳۹۳/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...