نسخه چاپی

اخبار جدید از پرسپولیس

مسدود بودن حساب پرسپولیسی‌ها به خاطر بدهی‌ مالیاتی چند روزی است كه دست مدیران این باشگاه را در پوست گردو گذاشته است.

عدم رفع مسدود شدن حساب‌های باشگاه پرسپولیس باعث شد تا آنها روزهای خوبی را از دست بدهند و از محاسبات خودشان چند روزی عقب بمانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، مدیران سرخ در تصمیمات جدید قرار گذاشتند که این روزها کارهای باشگاه تقسیم شود و علیرضا رحیمی تنها به دنبال مذاکره با نفرات مد نظر دایی و عقد قرارداد داخلی با آنها باشد و 2 تن از اعضای هیات مدیره بحث مسدود شدن حساب را دنبال کنند.

گفتنی است، سیاست رحیمی هم بر این اساس است که بازیکنان مدنظر را به باشگاه بکشاند و در صورت توافق با آنها قرارداد داخلی امضا کند و دریافت پول را به یک هفته بعد از آن موکول کند.

*پرسپولیس از تراکتور بازیکن می‌گیرد
سید صالحی همچنان در انتظار

یکی از بازیکنانی که احتمال می‌رود در لیست فصل آینده دایی حضور نداشته باشد، سیدمهدی سید صالحی است که از همین حالا باب مذاکره را با چند تیم لیگ برتری باز کرده و قصد دارد خیلی زود تیم فصل آینده خود را انتخاب کند.

در این خصوص شنیده می‌شود مذاکره تراکتور‌سازان با این مهاجم بسیار جدی شده و به توافقات خوبی هم رسیده‌اند اما شرایط قرارداد سید صالحی با پرسپولیس برای عقد قرارداد با تیم تبریزی مشکل ساز شده است.

گفته می‌شود مدیران تراکتورسازی قصد دارند در نامه‌ای تقاضای رضایتنامه سید صالحی را داشته باشند و شرایط سرخ‌ها را بابت این انتقال جویا شدند.

شنیده می‌شود این احتمال وجود دارد که در صورت حضور بازیکن تراکتوری در لیست دایی، سید صالحی با آن بازیکن تعویض شود.

*دیدار آقای گل لیگ برتر با سرخ‌ها؛
انصاری‌فرد به طور مشروط پرسپولیسی می‌شود؟!

بدون شک با پایان یافتن لیگ برتر سیزدهم یکی از نفراتی که نامش برای پیوستن به پرسپولیس زیاد شنیده شده کریم انصاری‌فرد است.

با اینکه رابطه کریم انصاری‌فرد با علی دایی در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر سیزدهم شکر‌آب شده بود، اما ظاهراً علاقه زیاد دایی به این مهاجم اجازه نداد تا این استاد و شاگرد بیشتر از این با هم قهر بمانند. در این رابطه شنیده می‌شود انصاری‌فرد به دایی قول داده که به محض بازگشت از اتریش برای انجام مذاکرات با سرخ‌ها راهی باشگاه می‌شود.

گفته می‌شود تنها مشکل انصاری‌فرد برای پرسپولیسی شدن، بازی‌های جام جهانی و احتمال دریافت پیشنهاد خارجی از سوی این بازیکن است. اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد احتمالاً انصاری‌فرد برای اینکه مشکلات فصل قبل گریبانش را نگیرد حاضر است با سرخ‌ها قراردادی منعقد کند اما در آن قید شود اگر در پایان جام جهانی پیشنهاد خوبی نصیب این مهاجم شد، اجازه جدایی به او داده شود.

*فروزان بیاید هم اول نیست؛
نیلسون همچنان گزینه شماره یک

همانطور که اکثر رسانه‌های ورزشی گمانه‌زنی کرده بودند که در لیست دایی نام یک دروازه‌بان وجود دارد، این خبر درست از آب درآمد و دروازه‌بان گسترش فولاد یک قدم به سرخ‌ها نزدیک شد.

حضور محسن فروزان در باشگاه پرسپولیس باعث شد تا حد زیادی گمانه‌زنی‌ها در خصوص دروازه سرخ‌ها کمتر شود.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، برخلاف عقیده خیلی از فوتبالی‌ها، این دروازه‌بان قرار نیست جانشین نیلسون شود و همچنان گلر برزیلی فصل قبل پرسپولیس گزینه اول دروزاه‌بانی دایی برای لیگ چهاردهم است.

اگر نیلسون بتواند مشکل مالی‌اش را با باشگاه پرسپولیس حل کند، آیا باز هم فروزان به عنوان گلر دوم به پرسپولیس می‌آید یا قید این انتقال را می‌زند؟

در این خصوص شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها از حضور فروزان در باشگاه هدف دیگری هم داشته‌اند و آن هم اولتیماتوم به نیلسون و گرفتن تخفیف است.


*مدیر عامل سابق داماش در تیم مخالفان؟!
حرف‌های معنا‌دار عابدینی علیه دایی

امیر عابدینی خیلی تلاش می‌کند تا حضورش در پرسپولیس با دشمنی علیه شخص یا گروهی همراه نشود، اما ظاهراً باید او را در صف مخالفان کادر فنی سرخ‌ قرارداد.

مدیر عامل فصل قبل داماش که سعی می‌کند با سیاست‌ خاصی در مورد اشخاص صحبت کند، در یکی از جملاتش به صورت خاموش و غیر علنی به سرمربی سرخ‌ها اولتیماتوم داده است.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها عابدینی به مخالفان دایی گفته که صبر کنند و عملکرد دایی را زیر نظر بگیرند و وقتی از لاک خود بیرون بیایند که تیم با بحران و مشکل فنی مواجه می‌شود.

گفته می‌شود او حتی به مخالفان کادر فنی هشدار داده که اگر در کار دایی دخالت کنند برگ برنده را به دست این مربی داده‌اند.

باید دید حرف و حدیث‌های امیر عابدینی و موضع جدید او عکس العملی در پی خواهد داشت یا خیر.

*راه حل جدید برای افزایش بودجه پرسپولیس؛
از فصل قبل کم و به فصل بعد اضافه می‌کنند!

تعیین بودجه 16 میلیاردی برای جذب بازیکنان جدید پرسپولیس یکی از مشکلات اساسی مدیر عامل این باشگاه درجهت جذب مهره‌های مدنظر سرمربی است.

پرسپولیسی‌ها که خوب می‌دانند برای حضور در 3 جام حساس و بستن تیمی قوی باید بیش از 20 میلیارد خرج بازیکنان تیمشان کنند، برای افزایش بودجه 16 میلیاردی خود به دنبال راه حل می‌گردند.

در این خصوص شنیده می‌شود اعضای هیات مدیره در پیشنهادی جدید به مدیر عامل باشگاه گفته‌اند که او می‌تواند با ترفند‌های خاص خود از مبالغ قرارداد فصل گذشته بازیکنان کسرکند و این پول‌های کسر شده را به بودجه تیمش در فصل آینده اختصاص دهد.

ظاهراً رحیمی هم قصد دارد به بازیکنان فصل قبل پیشنهاد کند که در صورت دادن تخفیف بابت قرارداد فصل قبلشان، کل طلبشان را به صورت نقدی دریافت کنند.

۱۳۹۳/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...