نسخه چاپی

تصویب لایحه ای در آمریكا علیه ایران، روسیه، آفریقا

وب سایت خبری "هافینگتن پست" (huffingtonpost) نوشت: در جلسه كمیته نیروهای مسلح، لایحه ای 200 صفحه ای به تصویب رسید كه خلاصه آن به شرح زیر است:

وب سایت خبری "هافینگتن پست" (huffingtonpost) نوشت: در جلسه کمیته نیروهای مسلح، لایحه ای 200 صفحه ای به تصویب رسید که خلاصه آن به شرح زیر است:
ا: هیچکدام از تسلیحات حاضر نباید منسوخ اعلام شود: این بند به این دلیل تصویب شد که پنتاگون به دستور چاک هیگل تولید تعدادی از تسلیحاتی که از نظر دیگر مقامات آمریکا تسلیحات خوبی به حساب می آیند متوقف شدند. به همین دلیل این کمیته برای این که جلوی دولت آمریکا را از توقف تولید تسلیحات بگیرد، این بند را در لایحه گنجاند.
2: دفاع از حضور نظامی آمریکا در افغانستان بعد از سال 2014 : این بند به این دلیل تصویب شد که دولت اوباما تصمیم گرفته بود بعد از سال 2014 تعداد نیروهای آمریکا در افغانستان را به میزان زیادی کاهش دهد. در این بند آمده است که حضور نظامی آمریکا در افغانستان با امنیت ملی آمریکا ارتباط مستقیم دارد.
3: پشتیبانی از حضور نیروهای نظامی آمریکا در خلیج فارس و خاورمیانه: در این بند تاکید شده است که آمریکا برای حفظ امنیت متحدین خود در خلیج فارس و در مقابل ایران باید حضوری مؤثر و رو به رشد داشته باشد، چرا که علیرغم حضور ایران بر پای میز مذاکرات، ایران هنوز یک تهدید برای امنیت منطقه به حساب می آید.
4: روسیه یک دشمن است: در این بند، روسیه یک تهدید جدی تلقی شده است و تأکید شده به دلیل این که روسیه تمامیت ارضی اوکراین را نقض کرده است باید مورد تحریم های بیشتر قرار گیرد و جلوی افزایش قدرت نظامی این کشور گرفته شود.
5: حمایت از افزایش حضور نظامی آمریکا در قاره آفریقا: در این بند آمده است که باید در آفریقا حضور جاسوسی، نظامی و عملیات های نظامی آمریکا در این قاره افزایش یابد.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...