نسخه چاپی

جزئیات و زمان ثبت‌نام مدارس شهر تهران

مشاور مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران به اعلام جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شهر تهران پرداخت.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به اعلام جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شهر تهران پرداخت.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول تا 31 خردادماه انجام می‌شود و اولیای دانش آموزان می‌توانند از 17 خرداد به مدارس مراجعه و نامه مربوط به مراجعه پایگاه‌های سنجش سلامت را دریافت کنند.

وی افزود: ثبت‌ نام برای سایر پایه‌های ابتدایی از 17 خرداد تا 18 تیر انجام خواهد شد و ضرورتی به حضور اولیا وجود ندارد، مگر آنکه تصمیم به تغییر محل تحصیل فرزندشان داشته باشند.

ثبت نام دانش آموزان در دوره اول و دوم متوسطه، فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه ثبت نام دانش آموزان در دوره اول و دوم متوسطه گفت: زمان ثبت نام این دانش آموزان از اول تا پایان تیرماه است. پیش ثبت نام هنرستانهای فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز از 24 اردیبهشت ماه شروع شده است و کماکان ادامه دارد.

ثقفی درباره هزینه ثبت نام در مدارس عادی و دولتی گفت: به جز حق بیمه و پول کتاب‌های درسی دریافت هرگونه هزینه‌ای از اولیا ممنوع است. هزینه بیمه به صورت علی‌الحساب 4 هزار تومان و هزینه کتب درسی پایه ابتدایی بین 15 تا 20 هزار تومان خواهد بود. همچنین هزینه کتب درسی هنرستان 40 هزار تومان است و دانش آموزان متوسطه باید کتب درسی را خودشان تهیه کنند.

ثبت نام در مدارس سمپاد، نمونه دولتی،‌ شاهد و هیئت امنایی

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مدارس خاص همانند سمپاد، نمونه دولتی،‌ شاهد و هیئت امنایی مطابق دستورالعمل می‌توانند هنگام ثبت نام هزینه فوق برنامه دریافت کنند گفت: در مدارس هیات امنایی ثبت نام صرفا براساس محدوده مدرسه انجام می‌شود.

وی افزود: هرگونه برگزاری آزمون و قراردادن شرط معدل برای ثبت نام در مدارس هیئت امنایی ممنوع است. همچنین تمام خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه این مدارس باید خارج از برنامه رسمی مدرسه باشد و شرکت دانش آموزان کاملا اختیاری خواهد بود.

ثبت نام فرزندان کارکنان دولت

ثقفی در پایان تاکید کرد: ثبت نام فرزندان کارکنان دولت (مادران شاغل رسمی و پیمانی) در مدارس دولتی نزدیک محل کار بلامانع است.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...